Hier staat een overzicht van alle GS modellen sinds 1988, mét uitgebreide zoekfunctie. Of je kan gewoon de plaatjes van alle 1074! modellen eens bekijken
https://www.plus9time.com/gsdb#browse/
Bwoah, precies dit En daarbij een S63 AMG Lang en een Perzische tapijtenhandel als storefront voor de witwasoperatie waarmee alles gefinancierd wordt
Ik heb de poster maar die wacht nog op een lijst en een plek aan de muur in m’n thuiskantoor Ik verwacht 'm ergens in 2029 uit de koker te halen
Voor het eerst in 2 jaar met GS het zwembad in…
Beetje spannend, maar als ie de parenclub met @Fate_Amenable_To_Change overleefde dan moest dit ook wel lukken
Even door de lijst gegaan vind ik bij de meeste de power reserve best wel “ in yo face “ maar bij mijn SBGA375 helemaal niet!
SBGA421 is ook een tof model
En die Godzilla die hier ook voorbij komt!
Weet iemand toevallig het typenummer van die zwarte dial met de grote 9 erop die hier ook ergens op het forum dwaalt?
Als je het type bedoelt dat ik denk dat je bedoelt, bedenk dan dat die er in quartz en in automaat is.
Denk jij ook aan deze dan?
Ja, maar haha ik zie dat die geen 9 heeft!
Volgens mij bestaat er ook maar één Grand Seiko met enkel een ‘9’ op de wijzerplaat, en dat is de gelimiteerde versie voor de GS9 club, de SBGW319. En die heeft een groene wijzerplaat en volgens mij niet aanwezig op het horlogeforum.
dat is em!
Idd geen 9 dat zat puur in mn hoofd
Zelfs met schroefkroon en al, dus wat kan er mis gaan? Alleen zou ik om de zoveel jaar wel even checken.
Square padding lijkt me op de shunbun wel te passen. Het is dan ook een vrij stevig horloge.
Sommige horloges vragen gewoon wat padding, maar ik zou op die shunbun nu ook geen rond profiel zetten.
Horloges die padding vragen zouden bij mij zo de grote grijze horlogedoos van HVC in mogen. Afgrijselijk.
Maar ook een padded strap staat niet goed. Die kast is gewoon ontworpen voor die bracelet.
Als je daar een gevulde band op zet heb je alleen maar bereikt dat je niet passende band ook nog lelijk en oncomfortabel is.
Verder heb ik daar niet zo’n categorische mening over, hoor.
“ Voor het eerst in 2 jaar met GS het zwembad in…
Beetje spannend, maar als ie de parenclub met @Fate_Amenable_To_Change overleefde dan moest dit ook wel lukken :sweat_smile “
We weten nu ten minste wel 100% zeker dat Fate geen gevulde strap gebruikt in de club
Het is al zo lang geleden, in de tijd dat ik nog met een Russische collega aanrommelde, dat ik vermoed dat ik mijn oude trouwe Seiko quartz chronograaf om had naar de parenclub.
Ik vrees dat het enige wat de Kirazuri moest overleven wat werk in de tuune is.
Toch eens met mijn vrouw praten.