Kijk, prachtig! Ik zat al op je entree te wachten: Welkom hier.
Mooi man. Er zit nu alleen wel een groot gapend gat tussen m’n SBGW231 en m’n Shunbun, dus ik hoop dat ome Magi binnenkort gaat leveren. Het doet een klein beetje pijn om zonder 9F te zitten.
Omdat ik, toen ik hem kocht, het 9F85 uurwerk liet prevaleren over de voor mij fijnere 37mm kastmaat van de SBGX. Dat was dom.
Zoals een verkoopster van pakken mij ooit leerde: Eerst een pak zoeken wat past, en dan eens kijken in welke kleuren je dat model kunt krijgen. Niet andersom.
Geldt stiekem ook voor horloges. De SBGX is dus onderweg.
Hoe pakt dat uit voor je SBGA413?
Eigenlijk te groot en te dik?
Maar box saffier en titanium dus een uitzondering?
Of mooi genoeg voor de uitzondering?
(Oprechte interesse gezien de overweging voor z’n winter broertje)
Het lijkt erop dat vandaag mijn SBGF015 binnenkomt, ik ben erg benieuwd! Echter zit er een mijns inziens saaie zwarte band bij, die ik eventueel snel zou willen vervangen door een ander exemplaar.
Ik zou bijvoorbeeld naar iets op zoek gaan als onderstaand (foto van ‘funonthewrist’ op Instagram). Iemand met tips waar soortgelijke exemplaren te koop zijn? Of iemand andere leuke ingevingen of opties?
Tsja, nu zie je pas hoe mooi een GS echt is! Lange tijd was een Rolex DJ mijn grailwatch maar nu? Echt een GS en liefst een Springdrive handwinder vanwege de techniek en omdat ie dunner is dan een automaat.