Laat je Grand Seiko zien IX

25 likes

Nog steeds aan vandaag en geen wissel, dus ook even hier. Mijn meest gedragen horloge.

31 likes

34 likes

29 likes

Geweldig horloge! :ok_hand:t3: Wat een wijzerplaat… :fire:

1 like

Nu je het zegt… een Eichi in ‘brilliant hard titanium’ zou echt geweldig zijn (maar ook zéér onwaarschijnlijk). Terwijl edelmetalen gebruikelijk zijn voor veel ‘high end’ horloges, zoals de Eichi, past titanium in mijn optiek ook heel goed bij een zeer geavanceerd uurwerk als de 7R14.

Grand Seiko’s brilliant hard titanium bevalt me ongelooflijk goed in de SBGW295 in ieder geval.

1 like

Ik mag hier sinds gisteren ook weer meedoen. Erg onder de indruk van deze Grand Seiko. En die sweepende seconde, heerlijk!

38 likes

Gefeliciteerd Jasper. Schitterende GS :star_struck:

1 like

Er is nu een veiling bezig voor een NOS super bijzondere vintage Grand Seiko ; echt een mooi ding:

20 likes

Mooie G.S.
Veel draagplezier gewenst, maar dat komt wel goed.

1 like

Sportief! Mag ik vragen wat je pols omtrek is? Want het lijkt me op papier best wel 'n knoepert, maar misstaat jou helemaal niet.

1 like

Grappig fenomeen, smaak.

Voor mij is het net The Matrix 2: Ik probeer krampachtig te doen alsof ik het nooit gezien heb, en het nooit gemaakt is. :slight_smile:

5 likes

Het lijkt op een Robot :joy:
“ danger Will Robinson “

Het is wel echt een heel bijzonder horloge. Een Grand Seiko V.F.A, de top van hun kunnen op het gebied van nauwkeurigheid. In palladium zilver. Dan mag @Fate_Amenable_To_Change hem niet mooi vinden, hij blijft zeer bijzonder. Ik ben benieuwd naar wat de eindprijs wordt.

9 likes

Mooie keuze! :smiley:

1 like

Zo’n 18/18,5 volgens mij. Bij de meeste merken moeten er 2 of 3 schakels uit de band.

Ik was ook een beetje ‘‘bang’’ voor de maat, maar valt in het echt idd erg mee. De onderkant van het horloge is kleiner dan de bovenkant en het heeft ‘‘lage’’ lugs, ik denk dat dat optisch een kleinere illusie geeft.

@Gialova2015 @Anthony @illewoare Bedankt :pray:

3 likes

NA

De GS SBGW285, waar het licht aan het einde korte zomer het groen van de bomen een diepe groen tint oplevert, gezien door de mensen van de Grand Seiko Studio Shizukuishi als ze 's middags op de fiets door het rurale landschap weer naar huis gaan. Byōka als de overgang tussen zomer en winter en nog wat meer marketing gereutel over de eerste dauw in het licht van de eeuwen oude…

44 likes

Gaaf! :+1:

2 likes

:partying_face: :partying_face: :partying_face:

2 likes

Soms bijna grappig idd. Oases, damp, sereniteit, weet ik wat niet meer, als het gewoon over een horloge gaat.

Niet zomaar een horloge overigens :ok_hand:

2 likes