Ik vind het zeer geslaagd in ieder geval
Mooie keuze Jasper. Het heeft even geduurd en hoop dan ook voor je dat deze beklijft. Het staat erg mooi op je pols!
Wat is er mis met deze band?
Prachtig! Gefeliciteerd! Draagt heerlijk volgens mij
Fantastisch. Gefeliciteerd!
Fantastisch Jasper Gefeliciteerd
Zo mooi!
Prachtig! Gefeliciteerd met deze prachtige GS!
Gefeliciteerd!
En die band, je doelt vast op de vouwsluiting? Ik heb er ook een paar met een vouwsluiting en de band ‘verkeerd om’. Ik heb liever een gewone gesp op een gewone band met de korte kant op de 12 uur.
Heerlijk man. Deze serie blijft voor mij toch wel de “uber” GS
Dankje! Ja die hangt al een hele tijd in mijn gedachten. Ik denk niet dat het veel beter wordt dan dit, dus dat komt wel goed denk ik
Toch wel een heel verfijnde reeks inderdaad. Echt genieten dit
Haha nog zo’n topper!
De band is wat aan de lange kant en door de vouwsluiting zit de flap aan de binnenkant, wat niet zo fijn draagt vind ik. En het is wel heel dressy zo met die glanzende alligator erop.
Inderdaad! Ik heb wel graag een vouwsluiting op zich, maar die GS sluitingen dragen een beetje lomp en inderdaad die flap langs binnen. Ik wil het geheel wat “downdressen” en ik ga eerst eens beginnen met de matzwarte sbgw231 band met gesp, die heb ik nog liggen
Wow!!! Mooie aankoop gefeliciteerd
Dank heren voor het enthousiasme!
Super mooie GS zo! dat is toch met de PR wijzer aan de achterkant?
Dat is een hele fijne band ervoor
Van harte gefeliciteerd met deze parel !!!
Dankje!
Klopt inderdaad. Hier een foto van het uurwerk. Ik vind vooraan gemakkelijker eerlijk gezegd, maar het is leuk dat het er is
Mijn eerste GS, hier op hf kunnen overnemen afgelopen week
Band van de week nog even op maat maken, voor nu even zo.
Prachtig! Gefeliciteerd!