Laat je Grand Seiko zien VI

Schitterend Luuk :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Prachtig zo op t eerste gezicht. 5 dagen pr en de meter op de achterzijde maar helaas wel 9.5 k bij onze oosterburen :frowning:

1 like

Toch weer raar tov 8600 is dollar

1 like

Dank je maar twijfel nog over de maat :grimacing:

Dit dus idd. Omgerekend is dat ca €7500.

Das 2k premium tov de usa prijs… :grimacing:

Ik pas.

Qua gs zou ik dan nog eerder gaan voor een

Sbgy007

Of

iets met hi-beat. Met voorkeur ook voor een blauwige wijzerplaat.

1 like

Hij is zo mooi dat ik het niet kon laten. Wat achtergrond en meer fotootjes.

Geen spijt krijgen @El_penumbra!

2 likes

Hij staat je toch prima. Vooral op leer vind ik hem heel fraai.

Mooi duo met je Chopard!

2 likes

16 likes

SLGH003 it is:

10 likes

Het meest opvallende verschil tussen de high beat SLGH005 en de spring drive SLGA009 is het randje tussen de bezel en de band. Bij de SLGH005 (en ook de SLGH003 hierboven) loopt de bezel totaan aan band. Bij de SLAG009 duidelijk niet. Ik zou denken dat ze alle CAD tekeningen gewoon ctrl-C ctrl-V gedaan hadden en alleen het uurwerk en wijzerplaat aangepast zouden hebben. Maar de kasten lijken niet uitwisselbaar. Op foto’s uit andere hoeken zie je het ook duidelijk.

Nu ik er op let, zie ik dat het verschil er bij de SLGA007 ook al was. Dus de spring drive kast is net iets anders, alleen heb ik er nog niemand over gehoord totdat de birch versie kwam:

5 likes

Of deze

13 likes

Doe nog wat mooie foto’s van je 321 aub. :grimacing::pray:

1 like

@El_penumbra: op een 16cm pols gaat dit model 100% zeker goed passen, door de korte lugs die ook nog eens sterk naar beneden buigen.

15 likes

Ik lig nu bij te komen van een beenoperatie maar ik zou ‘m tzt graag een keer passen ipv iets ongezien aanschaffen.

3 likes

Passen mag daarna zeker een keer.

1 like

Dank je en zeker een mooi horloge maar zoals gezegd de maat moet ik nog aan wennen :grimacing:

1 like

8 likes

Nee bedankt, hij is te duur voor mij @Number4
(denk ik)

:hugs::joy::joy:

1 like

Haha duur is relatief dus een pb eraan waren kan nooit geen kwaad :sweat_smile::slight_smile::wink:

1 like

Nee nee, ik heb net wat andere lijntjes uitstaan :yum:

1 like