Ik mag hier, als alles goed gaat, morgen weer mee doen. Yay.
Ja. Grappig genoeg doet mijn Squale 1521 het net zo goed, maar inderdaad, beter dan GS, die AR coating.
Ojjz:
facetten op de lugs
Ik kreeg bijna tranen in m’n ogen, omdat ergens de SBGV245 vibes niet van de lucht waren. Mooie hoekige kast. Chapeau, doen ze goed.
4 likes
ik moet zeggen dat ik ook wel enthousiast aan het worden ben in deze hoek. Eigenlijk heeft een chronomaster toch wel erg veel elementen die ik in een volgend horloge zoek. Maak mij dus vooral lekker met jullie foto’s!
2 likes
Niet verwacht dat ik hier ook ‘mag’ meedoen maar afgelopen week deze gekocht, de AQ-1020-51E. Was verkocht door de prachtige wijzers en mooi afgewerkte kast. Echt oprecht blij mee
19 likes
jacobus
15 november 2022 om 09:39
1316
mooi
maar je moet hem eens opladen, hij is bijna leeg, even in de volle zon leggen doet het hem wel
1 like
Hij zit op 3/4. Hoe dikker de schaal, hoe voller de accu zit. Wijzer zit onder de uurwijzer
1 like
Arend
15 november 2022 om 11:37
1318
Freemike:
En teld deze ook?
Voor jouw horloge hebben we een ander topic:
1 like
PDB
15 november 2022 om 12:05
1319
Gaaf! Zelf ben ik nooit zo’n fan van een power reserve op de wijzerplaat, maar wel tof dat ze bij deze ervoor gekozen hebben een zwarte datum schijf te gebruiken!
1 like
PDB
15 november 2022 om 12:06
1320
Fate_Amenable_To_Change:
Squale 1521
Ah - goed om te weten! Misschien dat ik daar ook eens naar ga kijken dan. Het maakt echt een veel groter verschil dan ik had verwacht, die AR coating.
Excuses voor stof, ik rukte 'm net zo uit de doos en kreeg haast om hem om te doen.
51 likes
McNulty
15 november 2022 om 13:14
1322
Proficiat, wat een prachtig horloge!
1 like
Wat een plaat zeg, daar kun je uren naar kijken!
1 like
Holy shit, wat mooi!
Ik kijk hiernaar met mijn Omega AT om de pols, en die Citizen ziet er wel erg lekker uit!
1 like
Gave Citizen, The Kermit?
1 like
Waar worden de chronomasters over het algemeen vandaan gehaald, frankrijk?
1 like
Direct uit Japan of via SoloJapan in Spanje
2 likes
@GMTplus1 zei het al. Gewoon ome Magi aanschrijven, dan komt alles goed.
3 likes
Rik
15 november 2022 om 13:38
1330
Fate_Amenable_To_Change:
Excuses voor stof
Maakt niet uit joh, geen bloemlezing en een werkelijk schitterend horloge
Ja hallo zeg. Die is mooi!
1 like