Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Ik mag hier, als alles goed gaat, morgen weer mee doen. Yay.

:slight_smile:

Ja. Grappig genoeg doet mijn Squale 1521 het net zo goed, maar inderdaad, beter dan GS, die AR coating.

:point_down:

Ik kreeg bijna tranen in m’n ogen, omdat ergens de SBGV245 vibes niet van de lucht waren. Mooie hoekige kast. Chapeau, doen ze goed.

4 likes

ik moet zeggen dat ik ook wel enthousiast aan het worden ben in deze hoek. Eigenlijk heeft een chronomaster toch wel erg veel elementen die ik in een volgend horloge zoek. Maak mij dus vooral lekker met jullie foto’s! :wink:

2 likes

Niet verwacht dat ik hier ook ‘mag’ meedoen maar afgelopen week deze gekocht, de AQ-1020-51E. Was verkocht door de prachtige wijzers en mooi afgewerkte kast. Echt oprecht blij mee

19 likes

mooi :ok_hand:
maar je moet hem eens opladen, hij is bijna leeg, even in de volle zon leggen doet het hem wel :+1:

1 like

Hij zit op 3/4. Hoe dikker de schaal, hoe voller de accu zit. Wijzer zit onder de uurwijzer

1 like

Voor jouw horloge hebben we een ander topic:

1 like

Gaaf! Zelf ben ik nooit zo’n fan van een power reserve op de wijzerplaat, maar wel tof dat ze bij deze ervoor gekozen hebben een zwarte datum schijf te gebruiken!

1 like

Ah - goed om te weten! Misschien dat ik daar ook eens naar ga kijken dan. Het maakt echt een veel groter verschil dan ik had verwacht, die AR coating.

Excuses voor stof, ik rukte 'm net zo uit de doos en kreeg haast om hem om te doen.

51 likes

Proficiat, wat een prachtig horloge!

1 like

Waanzinnig mooi!

1 like

Wat een plaat zeg, daar kun je uren naar kijken!

1 like

Holy shit, wat mooi!

Ik kijk hiernaar met mijn :green_circle: Omega AT om de pols, en die Citizen ziet er wel erg lekker uit!

1 like

Gave Citizen, The Kermit? :wink:

1 like

Waar worden de chronomasters over het algemeen vandaan gehaald, frankrijk?

1 like

Direct uit Japan of via SoloJapan in Spanje

2 likes

@GMTplus1 zei het al. Gewoon ome Magi aanschrijven, dan komt alles goed. :slight_smile:

3 likes

Maakt niet uit joh, geen bloemlezing en een werkelijk schitterend horloge :ok_hand:t2: :muscle:t2:

Ja hallo zeg. Die is mooi!

1 like

Heel gaaf!!!

1 like