Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Op zo’n moment hoop je dat Seiko een saffier glaasje gebruikt maar helaas hardlex zo te zien :grimacing:
Ik zou hem ook terugsturen!

1 like

Die ik besteld heb ook hardlex zo ver ik weet

Ik rond 1300, maar misschien woon ik net wat verder weg :stuck_out_tongue: En thanks!

Daar put ik dan maar wat hoop uit, maar als ze hardlex zo weten te krassen dan krijgen ze dat ook bij een bezel of kast wel voor elkaar. :crossed_fingers:

1 like

Normaal gesproken 990, ik heb er 495 voor betaald

Nog een Timco koopje: de Black Russian. Mooi plaat zeg…
Heel mooi ding! Enkel een kras op het glaasje (zie midden) :confused:

11 likes

Ik zou bij een kras in het hardlex sws terugsturen, ook bij 50% korting. Het zou mij te veel storen. Wat je ook kunt overwegen is onderstaande. Verder biedt lonisland presage saffiertjes aan, maar dat gaat in de papieren lopen incl shipping en import. Horlogeglas.nl kan mogelijk ook nog iets betekenen.

1 like

Voor mij is dat gewoon twee de hands.
Volgens mij verkoopt Timco gewoon twee de hands en lijkt het nieuw.
Dan vind ik de prijzen gewoon MP tarief niks bijzonders.

2 likes

Hé, hoeft niet mag wel :grin:. Jouw keuze en ik de mijne :wink:

1 like

Dat snap ik het gaat om de ophef die gemaakt wordt.
Dat het zo mooi is.

1 like

Leuke Citizen Chronomaster

Item has slight surface scratches or slight wear,but looks great.

1 like

Als je een deal maakt zoals Metin of ik heb je mazzel en is het mooi. Als je een kras op je hardlex hebt, heb je inderdaad pech en is het minder mooi. Gelukkig kan je hem dan terugsturen. Is een eigen keuze.

3 likes

En het is nog steeds mooi en nieuw. Bij mij is de band helemaal gaaf. Alleen de zijkant heeft lichte swirls van het schuren tegen andere horloges. Als het af moet hangen van boekje, garantiepas en doosje?

1 like

🥲

s-l400

3 likes

https://www.pietschilder.com/product/omega-seamaster-diver-300m-chronograaf/ Een chronograaf voor de prijs van een gewone 300d.

2 likes

Dat is wel een goede deal.:ok_hand:

Zo mijn Timco kerstkado is net bezorgd…een echt perfecte Seiko Glacier Save the Ocean…jammer van die gekreukelde wijzerplaat :slight_smile:

Dank voor de persoon die deze super Timco tip op het forum heeft gezet!

57 likes

Tjongejonge wat ziet die wijzerplaat eruit! :wink: zonder gekheid… Mooi ding.:star_struck:

2 likes

Ik denk dat het nog uit te deuken is…

3 likes

De secondewijzer met die 2 kleuren die over het blauw vd dial en wit vd markers gaat is echt top.

2 likes