Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Czapek ?? Wat is dat ?
Ik heb hem voor mijn Smartwatch Samsung 46 mm
De rest hou ik origineel.

1 like

Ik vind toch 15% korting een Seiko of Rado niet echt een “opheffingsuitverkoop”. Snap niet waarom winkeliers dit doen. Beetje lafjes. Je wilt er op dit moment toch vanaf? Of zullen er toch veel consumenten voor vallen?
Een sale is zoals deze

50% eraf!

Door gebrek aan een edit knop even als antwoord. Bij ons zijn dit soort kortingen studentenkortingen, als je even je pasje liet zien. Niet “ik ga mijn collectie ruimen en alles moet weg” korting.

2 likes

Ik heb gisteren Warnaar bezocht. Nog 3 Junghans in de vitrine binnen. Een daarvan de Junghans Meister Chronometer. Mooie klok. Maar… geen idee of hier het saffierglas of plexi op zit. Een google zoektocht levert mij verschillende info op. Het was te druk om het te vragen. Maar misschien zijn hier experts die dat weten. Wordt deze klok nu standaard met saffier geleverd?

Zou S&C daar ook aan doen? Dan stuur ik m’n dochter ff :joy:

1 like

Zie hier

1 like

Dankjewel.
Maar die heb ik helemaal niet.

1 like

Op de site van Junghans staat: “Gewölbtes Saphirglas, beidseitig entspiegelt”

1 like

Not cool Herman!!! Beethe respect voor je mede liefhebbers met wellicht een andere/bredere smaak en misschien wel smallere beurs…

3 likes

Mooi mooi. Dan roep ik dit weekend uit tot shitterkortingweekend.

https://www.amazon.nl/dp/B077H8RN63/ref=asc_df_B077H8RN631661966880000/?tag=supersalesbe-21&creative=380333&creativeASIN=B077H8RN63&linkCode=asn&ascsubtag=90944459

En kijk hier eens. Ik zie dat swatch horloges op catawiki tegenwoordig voor duizenden euronen van eigenaar wisselen. Doe er je voordeel mee en stuur me een procentje.

https://www.zalando.be/swatch-clearly-striped-unisex-horloge-schwarz-swb54m067-q11.html

1 like

Best eens mailen naar de winkel. Junghans gaat gradueel naar safier. Kan oudere stock zijn.
Was bij mij zo.
De eigenaars reageren snel op mail.

1 like

afbeelding

1 like

Zalando lounge begint morgen met timex…Misschien een leuke snoopy?:grin:

Kijk dat zijn de betere tips.

Ik tag @mrvanbommel even. Hij stelde de vraag maar je reageert op mijn bericht dus kan zijn dat hij het anders niet ziet.

2 likes

Dank @Magnel en @Kad. ja precies. Denk dat t verschil zit in oude en nieuwe voorraad. Mailen of bellen lijkt t best. Of langs gaan. Wellicht is ie al weg.

1 like
1 like

Titanium quartz, €169,- en 2000 punten bij ING, goede deal lijkt mij:

Veel ING-klanten hebben volgens mij nog duizenden punten staan.

2 likes

Navraag bij warnaar leert dat alle junghans modellen die zij nog hebben liggen zijn voorzien van plexiglas.

3 likes