genesis
26 augustus 2024 om 10:42
1
Ik zou graag jullie ervaring horen mbt aankoop en eventuele later verkoop inruil van Jeager LeCoultre
-bij aanschaf van een nw bij de AD is het gebruikelijk dat er ruimte mbt de aanschafprijs of is list de gebruikelijke gang van zaken
-wat is jullie ervaring bij eventuele later inruil danwel verkoop mbt waardebehoud
-welke modellen zijn hier meer of minder courant
Al vast bedankt voor de genomen moeite
Deze onderstaande hebben momenteel de voorkeur
6 likes
Ruud
26 augustus 2024 om 10:44
4
Als je het merk niet kunt spellen moet je het misschien niet kopen inderdaad.
14 likes
YY77
26 augustus 2024 om 10:46
5
En voor waardebehoud is het ook beter om te vermijden.
6 likes
Kad
26 augustus 2024 om 10:49
6
mijn ervaring:
mooi merk, mooie afwerking, niet goedkoop
geen korting meer toegelaten; trouwe klanten krijgen misschien wel nog iets
als je buitenstapt verlies je zoals bij veel merken 30% op de retailprijs
courante modellen: reverso, simpele masters, polaris
persoonlijk zou ik de grijze markt opgaan voor JLC.
14 likes
kvk
26 augustus 2024 om 10:51
7
In mijn beleving is het niet waardevast. Als je een beetje zoekt op het forum en vergelijkt met wat nieuwprijzen dan kom je er vanzelf achter.
Persoonlijk zou ik een pre-owned kopen of kijken in t blauw of er wat staat.
Ik betwijfel ook of ze van list willen afwijken, maar goed. Dat weet ik niet, ik vermijd dealers :).
1 like
Kad
26 augustus 2024 om 10:51
9
de master chronograph die je toont is boutique only => ik vrees dat je daar helemaal geen korting op scoort.
de calender kun je ook in gewone winkels vinden
Zelf ook nog een AD binnengestapt voor info over de Chronograph, en die konden me helaas niet helpen. Wel goed ontvangen daar.
FransT
26 augustus 2024 om 10:53
10
Hoppa
Hallo allemaal,
Ik ben een Fransman en woon al een paar jaar in Nederland. Ik werk nu vijf jaar in de horloge-industrie, een ongelooflijke kans voor een horlogeliefhebber als ik. Ik heb gewerkt voor Vacheron, A.Lange, IWC en nu Jaeger-LeCoultre. Als je vragen hebt over JLC, aarzel dan niet om ze te stellen; ik zal mijn best doen om ze te beantwoorden.
Ik heb een bescheiden collectie moderne horloges en mijn interesse in vintage horloges groeit dagelijks. Ik heb een grote genegenheid voor de Tu…
Net vijf uur lid, dus als het niks is : dont shoot the messensjeur. Zie dit echt net 1 minuut geleden voorbij komen.
Antwoorden komen wel in mime terug.
11 likes
genesis
26 augustus 2024 om 10:56
11
Ik zal je raad op volgen, is me bij een auto ook al overkomen, de merknaam niet goed schrijven en uitspreken, werd me verteld het pand te verlaten en nooit meer terug te komen, ik kwam op de zwate lijst en er werd vermeld dat ik er nooit 1 mocht kopen
Bummer!
5 likes
YY77
26 augustus 2024 om 10:58
12
Had je graag Lada gereden dan?
5 likes
genesis
13
Mee eens dat pro-owned hierin de beste optie zou zijn, dan is de afschrijving door de vorige eigenaar al op zich genomen
AB64
14
Dat zal geen Fiat geweest zijn…
2 likes
genesis
15
Mee eens dat pro-owned hierin de beste optie zou zijn, dan is de afschrijving door de vorige eigenaar al op zich genomen
FransT
26 augustus 2024 om 11:00
16
Nou. VIAT.
Of misschien een Mienie.
Daishatzu.
B&W
4 likes
genesis
26 augustus 2024 om 11:00
17
Lada?!
Ik ken dat merk niet eens, ik zal een googlen
genesis
26 augustus 2024 om 11:03
18
B&W is een speakermerk daar kan je niet in rijden
1 like
Ruud
26 augustus 2024 om 11:04
19
Deze is (bijna) niet te krijgen. I tried.
1 like