Nieuws van Lorier, de Neptune en Hyperion zijn vanaf maandag weer in stock en krijgen een on the fly micro adjust in de bracelet.
*We are happy to announce the Neptune and Hyperion will be back in stock Monday, August 25, at 11 AM ET.
Shipping within 1-3 working days.
The Neptune and Hyperion now come with our new toolless clasp. It retains the same sleek profile as the previous model, but offers 5 microadjustment positions (one every 2mm), making for quick and easy sizing to the wrist. Simply squeeze the tabs together and slide to find the best fit.*
Ìk kwam dit tegen. Op zich best leuk gedaan. Niet dat je snel even kan kijken hoe laat het is…maar verder wel origineel (in 30/42 x 11,9 met NH35A Automatic voor 320,- ex duties and taxes)
Dw output van het Filipijnse low-cost Argos vind ik van het begin al sympathiek. Vandaag hadden we bij de GTG het plezier van de Delft Watch Works HFLE en Alato Arvet in Burgundy. Hier biedt voor een luttele 200 euro Argos ook een leuke Burgundy wijzerplaat:
Leuk nieuws van Nivada Grenchen. Ik denk dat ze al een heel eind zijn, ondanks de input die ze vragen. De expressieve metalen bezels zouden interessant kunnen uitpakken, met ze uitwisselen vind ik toch een beetje een gimmick:
Nee. Hoewel ik het iets aan de dure kant vind ook, is het net als met de Dennison (of toch vooral die Collectability collab) het samenspel van het feit dat quartz eigenlijk geen rol speelt in mijn collectie en ik in de praktijk blijer wordt van een secondewijzer. Esthetisch vind ik het heel sterk en de foto’s suggereren een zeer goede afwerking.