Nieuw Fins: Jugbitten. Twee afmetingen.
Dw output van het Filipijnse low-cost Argos vind ik van het begin al sympathiek. Vandaag hadden we bij de GTG het plezier van de Delft Watch Works HFLE en Alato Arvet in Burgundy. Hier biedt voor een luttele 200 euro Argos ook een leuke Burgundy wijzerplaat:
Leuk nieuws van Nivada Grenchen. Ik denk dat ze al een heel eind zijn, ondanks de input die ze vragen. De expressieve metalen bezels zouden interessant kunnen uitpakken, met ze uitwisselen vind ik toch een beetje een gimmick:
Iemand deze nog gekocht? Ze hadden ook andere varianten. Ikzelf heb voor de standaard blauwe gekozen
Nee. Hoewel ik het iets aan de dure kant vind ook, is het net als met de Dennison (of toch vooral die Collectability collab) het samenspel van het feit dat quartz eigenlijk geen rol speelt in mijn collectie en ik in de praktijk blijer wordt van een secondewijzer. Esthetisch vind ik het heel sterk en de foto’s suggereren een zeer goede afwerking.
Hi, ja de bracelet is erg comfortabel. Ik heb inmiddels ook een NA topic geschreven voor wat meer info.
Maar zit top idd!
Zie bovengelinkt topic
Is dus iets anders dan de Indiase Argos:
Volgens mij onder de €100, nu in de aanbieding.
Grappig dat je wat Anders hebt gekozen.
Klopt. Verwarrend dat beide bestaan. Zeker niet hetzelfde
Zojuist de nieuwe Revelot Hexmariner besteld. Enigszins een impuls, maar ben wel overtuigd van wat ik tot dusver van het merk zie, en 300 euries + btw en invoer vind ik acceptabel.
Ik zag de verschillende opties ook voorbij komen, kan niet ontkennen dat ik ook twijfelde over een aankoop. Deze leek mij heel gaaf:
Lijkt wel een LEGO versie van een Sub
Wie is er niet groot mee geworden?
Denk ook dat de renderings het horloge wat groffer/hoekiger laten ogen dan IRL.
Vind het ook wel wat hebben, zo die stalen band
Staat heel goed. Mooie afwerking! Maar ik weet waar die vandaan komt
Die Hexmariner is echt een hele leuke eigen ‘take on’ het bekende duikerspatroon. Conceptueel heel coherent en toch gewoon een sterk horloge. Deze Amazoniet staat 'm heel erg goed.
En wel een hele stevige prijs. Met belastingen zit je richting 2000 euro. Ik vind Paulin een charmant merk (heb zelf een modul quartz), maar als ik dit dan met bijvoorbeeld een Farer Aqua compressor vergelijk, dan zou ik voor die laatste kiezen. En dan is er nog bijna ruimte voor een Paulin Neo (wat nog steeds heel leuk is).
Tja, persoonlijke voorkeuren. Ik vind het ook niet de meest typische Paulin en weet ook niet waar de prijs vandaan komt. Farer maakt mooie dingen, maar van deze compressor word ik ook niet zo blij en dank vind ik de Paulin wel meer karakter hebben. Betekent nog niet dat je daar zo’n bedrag voor over moet hebben.