Binnen een week de SNKL41 met saffier en afgeregeld binnen. Top weer!
Diverse horloges gekocht bij Rob.
Prima service en zeer betrouwbaar!
Op 19-08 een SRPB93 besteld bij Rob. Op 24 augustus was het horloge in verzending en op 27 augustus werd het afgehaald èn bezorgd bij de Parcelshop waar het ter verzending was aangeboden…
Het ging dus mis met de verzending waarvan ik Rob in kennis stelde. En het duurde maar… ik vernam niets. Ik werd steeds kwader; verstuurde de betreffende mails met almaar nijdiger toon omdat het horloge volgens DPD (ruim 25 minuten wachttijd aan de telefoon!!!) nu in de mist was verdwenen. Excuses op een rij van hen maar omdat het zaak was dat Rob volgens DPD snel actie moest ondernemen verstuurde ik die meerdere emails in een dag achtereen totdat het mij zo rood voor de ogen werd dat ik hem voor het allerergste uitmaakte; dat wat hij in de verste verte niet verdiend: een oplichter. Totaal onterecht en ik schaam me nog steeds voor deze vuile uitspraak.
Rob bleek midden in een drukke toestand te zitten. Dat deelde hij de dag erna mee. En nu komt het: Zonder enig spoor van weerstand had hij per omgaande het aankoopbedrag gerestitueerd maar mij ook tegelijkertijd meegedeeld dat het horloge wellicht in een Parcelshop in mijn woonplaats bezorgd zou kunnen zijn. Dat bleek niet het geval maar heel bizar en gelukkig tegelijkertijd: eenmaal terug van het bezoek aan de Parcelshop: een DPD mail dat het horloge tussen 11:34 en 12:34 uur bezorgd zou worden. Kwam het toch nog tegen beider verwachting in helemaal goed.
Ik heb heel veel respect voor hem gekregen door dit voorval en kan hem alleen maar van harte aanbevelen!! De man is enorm flexibel in zijn klantrelaties. Geef en gun hem dus de noodzakelijke tijd. Hij verdient het en wij als klant krijgen er iets prachtigs voor terug!
Succes Rob en ik hoop dat je nog lang “gek van horloges” blijft!
Tevergeefs geprobeerd om contact te krijgen met Rob via whatsapp en email. Via FB messenger wel snel contact gekregen en hij gaf aan dat het Whatsapp toestel tijdens de verhuizing is zoekgeraakt.
Woensdagnacht besteld en zojuist m’n nieuwe Solid Oyster met 20 mm sluiting van Monsterwatches ontvangen, snelle service Rob!
Aan beide kanten even een schakeltje eruit, Loctite blauw op de schroefjes en klaar.
Een heerlijke (stille) band: en het maakt m’n SKX 007 nog fraaier.
In juli, als impulsaankoop, twee 5jes gekocht bij Rob. Nooit uitgepakt, nooit gedragen. Ruim buiten de 14 dagen terugstuurtermijn kontakt gezocht om ze terug te sturen en te ruilen voor een Presage met bijbetaling. Gemaild, geappt. Geen reactie helaas. Dan maar combineren met een bezoek aan de Rikketik in Houten waar hij ook standhouder is.
Drie maanden later nam Rob de 5jes zonder probleem terug en met bijbetaling een ijsblauwe Presage bij hem gekocht! Top gozer! TOP service. Bedankt nog Rob!
Deze week van Rob ook next day delivery van een Waffle band voor mijn SKX. Die zitten serieus lekker! En een pushpin erbij omdat ik die was kwijtgeraakt.
Bij mij helaas een wat minder positieve ervaring. Bij Rob een nieuwe bracelet besteld voor mijn vijfje, namelijk de SKN615 met de aparte lugs. De oude band is aan vervanging toe. In eerste instantie positief bericht van Rob (ik had hem benaderd via Whatsapp). Hij vroeg me mijn gegevens achter te laten -dat heb ik gedaan- en hij zou de bestelling in orde maken. Het zou 15 euro kosten (viel dus erg mee). Vervolgens heb ik nooit meer iets van hem gehoord, meerdere malen een appje gestuurd als herinnering, een forumlid heeft ook nog getracht hem attent te maken op mijn bestelling, echter enige reactie bleef, tot op de dag van vandaag, uit. Ik heb de oude band maar weer op m’n vijfje gedaan, er zit niets anders op. Ik denk dat ik de nieuwe band maar ergens anders ga bestellen. Jammer!
Eind juli besteld twee horloges besteld en betaald. Slechts 1 horloge ontvangen, contact gezocht en na 3 mails een reactie ontvangen. De SKX013 bleek uitverkocht en tijdelijk niet leverbaar, wel netjes excuses aangeboden gekregen omkleed met een uitleg. De 013 zou eind augustus worden nageleverd. Prima.
Eind augustus bleek 19 oktober te worden. In de tussentijd zeker 5 keer per email contact gezocht over het hoe en wat, zonder reactie. Horloge was op de site ook niet leverbaar dus werd niet heel nerveus, maar vond het wel vervelend en wilde gewoon wat duidelijkheid. Communicatie was op zijn best nogal summier.
Aan de andere zijde heb ik er twee bandjes bijgekregen als goedmakertje wat een mooi gebaar is, de prijzen zijn erg netjes en het aanbod is enorm. De geleverde horloges zijn perfect en wat ik heel erg waardeer zijn de getekende garantiekaarten.
Ik zou nogmaals bestellen maar met de wetenschap dat het geen professioneel bedrijf is en het proces wat hobbelig kan verlopen.
Hier ook, nog steeds niks van hem vernomen. Mn gemodden skx007 opgestuurd om er een nieuw uurwerk in te laten zetten. Aangetekend opgestuurd en ook door Rob ontvangen ( hoop ik, er was getekend).
Tot op heden niks meer vernomen van Rob, geen reactie op whatsapp (schijnt dat hij tijdelijk niet bereikbaar was). Ook geen reactie op mn mailtjes. Na 2 weken dus geen reactie en geen horloge.
Het blijft dus gewoon maar wachten.
Recent een SKX bij Rob besteld en netjes op tijd geleverd. In mijn ervaring is contact via Facebook Messenger het beste.
Ondertussen kontakt gehad, en gaat goed komen.
Zelfde ervaring hier, enige tijd geleden op alle mogelijke manieren getracht in contact te komen, geen enkele reactie helaas…
Klokkie van de week weer vernieuwd ontvangen, alles top zo.
Vandaag een 009 besteld bij Rob ik ben benieuwd of het goed af word gewikkeld .
Ik denk van wel , natuurlijk kan er altijd iets gebeuren , daar ben je mens voor , de man lost het altijd op voor je
wat wil je dan nog meer .
Tot nu toe nog helemaal niks gehoord van Rob , dan kan wel een beetje beter lijkt me , wanneer zal ik de horloge krijgen is de vraag .
Als je het druk hebt ,vertel het gewoon aan je klanten , dan snappen ze het , zo door niks te laten weten worden de mensen kwaad ,en gaan over de rooie .
Een paar weken terug twee banden besteld. Na twee weken meerdere apps moeten sturen; was order ‘vergeten’.
In het vervolg kijk ik wel elders voor mijn spullen.
Een paar weken terug een Oyster bracelet voor mijn SKX007 besteld en die lag een paar dagen later in de bus. Dus fijne ervaring!
Nog steeds niks gehoord of gezien , ik heb een mail gestuurd van waar de klok blijft , en dat iets laten weten heel normaal is , ik ben benieuwd .