Succes en vergeet niet te genieten van je NA Vostok 200M, @None, Stefan.
De jouwe herft toch ook het kaliber 2416-b, Stefan ? :-d
Succes en vergeet niet te genieten van je NA Vostok 200M, @None, Stefan.
De jouwe herft toch ook het kaliber 2416-b, Stefan ? :-d
Vraag je nou aan mij welk kaliber? Ik wist niet eens hoe je een horloge op tijd moest zetten of op moest winden.
Hoe kan ik het zien?
Soort uurwerk en kaliber: automatic movement Vostok 2415.01, 31 jewels, shockproof, power reserve 31 hours
Dit stond in de advertentie. Ik heb alleen nog geen juwelen gezien.
Bij je pakbon, die in je pakketje van Vostok hebt zitten, bij levering van je Vostok horloge.
Deze komt uit het blauwe gedeelte. Op het garantiecertificaat staat 2415/120512 S4
Veel plezier ermee. Ik heb hem altijd graag gedragen.
Gefeliciteerd met je Vostok, wens je veel draagplezier
Om hem gelijk te zetten moet je eerst even naar Rusland bellen, tel.nr. 7911 123456 en dan de code achterop je Vostok doorgeven, dan vertellen ze je het geheim hoe te doen
Je hebt 't klassieke Vostok 2415 kaliber, een degelijk uurwerk.
Hahhaha, 31 jewels inside and throughout the whole calibre.
Heeft toch semi snelverzet? Valt best mee. Want een foute datum kan echt niet!
ik heb hem nu en dagje om en nog steeds heel blij mee. De reacties en oplossingen die hier geboden worden werken natuurlijk ook mee aan het positieve gevoel. Volgende stap is een nieuw bandje.
Als het horloge een hele dag doordraaien zwart is en een echt snelverzet is wit, dan is de Vostok methode toch echt heel erg donker grijs
Die foute datum heb ik het ook soms moeilijk mee… als ik niet voldoende tijd heb, dan blijft de Vostok daardoor soms liggen. Maar ik benijd anderen die zich hier niets van aantrekken wel.
Toffe Vostok, veel draagplezier gewenst
Na 24 uur terug draaien naar 20:30 en dan weer naar 24:00 en zo heen en weer.
Ja. Dat dus. Ik ben nogal lui aangelegd soms. Wat een first world problems toch. Klagen over de moeite om de datum te verzetten…
Ja dat is een goede tip! Je hoort ook een klikje tijdens het vastdraaien van de kroon ten teken dat ie weer losgekoppeld is.
Zolang mensen maar niet klagen over een datum die verkeerd staat…
Dit is ook een heel leuke Vostok.
De rekening kun je naar Ferry sturen
Gefeliciteerd met de aanwinst!
Een Vostok op NATO
Laat Poetin dit niet horen…