Nieuwe Christopher Ward 36mm

Zo’n rooie is toch wel erg leuk!! Uiteraard is de creatieve inspiratie nogal eenvoudig aan komen waaien. Laten we het maar een trend noemen, die kleurtjes.

2 likes

Waar hebben we dit eerder gezien :thinking:

3 likes

Ach jah, die gele is wel zomers.

De zwarte uitvoering vind ik wel een beauty (voor zover dat van een strak geredigeerd plaatje is te zien)

https://www.christopherward.com/sports-watches/c63-sealander-automatic/C63-36ADA3-S00K0-B0.html

8 likes

Zwart geeft ook een beetje SARB vibes:

  • Maat die iedereen past
  • Saffier
  • Goede band
  • Prima uurwerk
  • Alleskunner!
1 like

3 likes

Ik moest het ff opzoeken.

Eens :raised_hands:

1 like

:rofl: :joy: :rofl: :joy:
Meesterlijk .
Hou zelf toch meer van de kleuren die bijvoorbeeld Sinn gebruikt.

1 like

Ik vind ze wel knap hoor. Mooier dan de Sinn’s eigenlijk. Denk dat de kast van CW zich goed leent voor de zomerse-kleurtjes-trend.

De datum er op had voor mij niet gehoeven, maar verder :ok_hand:.

De zwarte en witte versie zijn trouwens géén limited edtions. De overige kleurtjes wel.

1 like

wel beetje laat qua timing!

Kan me wel bekoren :grinning_face_with_smiling_eyes: En wat moet deze gaan kosten?

2 likes

Puike horloges hoor!!

De fel gekleurde wijzerplaten trend, of goed gejat?

6

Algemene Horlogepraat

1m

Leuk topic om te volgen en lezen. Benieuwd naar de kennis van de leden. Rolex OP, Citizen, Sinn, etc. vele merken komen inderdaad met kekke gekleurde dials. Wat mij betreft niet alleen interessant voor de zomer.
Ik ben zelf gecharmeerd van de nieuwe lijn in 36 mm van Christopher Ward.
Wellicht nogal behouden , maar ik kies voor groen. Pre order modellen, maar ik doe deze fictief vandaag al even om

1 like

Ik ben groot fan van CW. Maar een 36mm kast met 20mm lugs is een fat boy. Zeker zonder een flinke taper op staal.

4 likes

Ik zou m wel lusten de t de gele citizen niet word. Fijne maat ook.

Mja wel paar keer zo duur

Waar niet?🥲

Stowa heeft ook een paar (mooie) gemaakt.

afbeelding afbeelding afbeelding

3 likes

Of weer wat anders…

3 likes

Wat een lekker horloge weer, ik vind deze ontwerpen van CW zo lekker en ik ga deze maar eens heel hard overwegen denk ik.

2 likes

Dat zijn er slechts 3 en ook andere tinten.