Nieuwe ‘Genta’ Tissot PRX, onbekend bij Tissot, iemand?

Zo die is mooi…
Blij dat ik hem ook besteld heb. Hoewel jouw pols wel wat dikker is dan die van mij, geloof ik dat ik hem best kan hebben.
Bedankt voor de plaatjes, nu kan het grote wachten beginnen…:+1:

In de tussentijd houd ik mij tevreden met een Seiko die er wel wat van weg heeft…

4 likes

:woozy_face: Ik dacht dat het een nieuwe was. Ik heb ergens nog een twin-quarts liggen die lijkt er op :grin:

Op de plaatjes ziet hij er iig zeer mint uit.
Plaatje van jouw twin quartz???

Ik heb zo ff geen plaatje, maar het is deze met zwarte dial. Deze zijn ook 10spy

2 likes

Dankje :+1:t2:

1 like

Algemene info.

Was deze niet goed, ik snap ook wel dat je niet heel de post gaat doorlezen :grin:

2 likes

Jij kan 'm prima hebben, mijn polsomtrek is iets van 18 - 18,5. Twijfel blijft.

Ik zou die witte wel eens in het echt willen zien

Let op: de schakels zitten NIET met geschroefde pennen vast, maar met pennen waar aan 1 kant een sleufje in zit!

Eruit drukken van de kant waar géén sleufje in zit.

Met dank aan Koen @CitizenX!

1 like

Ik zag deze foto op het Uhrforum

8 likes

Best een knoest als je 'm zo ziet vind ik. Moet je wel de pols voor hebben

2 likes

Met zo’n witte wijzerplaat lijkt het horloge wel groter dan met een donkere wijzerplaat.

1 like

Hier ook binnen!
Lekkere strakke klok hoor.
Pols 19,3 cm.

25 likes

Nice :+1:t2:

Staat goed zo qua formaat! Heel geslaagd.
Geniet er van.

1 like

Die is toch ook wel erg gaaf moet ik zeggen

Dat is waar maar ik heb al de nodige horloges met een blauwe plaat waaronder de Tissot Gentleman powermatic. Die zwarte is niet verkeerd maar een tikje saai, daar hadden ze van mij ook wel een linnen dial van mogen maken.

Evengoed hoop ik toch op een damesuitvoering/ maatje kleiner

2 likes

Ik heb ‘m ook in het snotje.:slight_smile:

En inderdaad zijn blauw en zwart weer zo geijkt… ( of ik ouder? ):grimacing::confused::grin:

Eind 2021 als automaat… , maar vind het écht een quartz-model op één of andere manier…

7 likes

Is dat bevestigt? Overigens zou ik ook voor een quartz gaan. Beetje tegenwicht voor de mechaniekers in de collectie :grin:

Vind het ook wel weer ‘s ‘verfrissend’ :grin::joy:

Dat gezeik met die automaten-zooi…:zipper_mouth_face::crazy_face: