Omega Ultraman

Nee dat zijn heule andere handelaars, die vergissing is snel gemaakt :wink:

Op TZ-UK staat er al een tijdje een te koop voor net geen 6500 EUR.

Wie bepaalt wat een echte liefhebber is? Wat zijn de criteria?

En, als ik dan koop, moet ik dan plechtig beloven 'm te vertroetelen en niet eerder dan na 10 jaar te verkopen? En wie gaat controleren of ik mij aan de regels hou? De WIS-politie?

We hebben het hier niet over speculeren met eerste levensbehoeften, maar over een luxe goed. Dat kan je prima missen. Iedereen heeft de keuze al dan niet te kopen. Is de prijs te hoog, dan wordt niet verkocht. Simpel. Risico van de speculant.

4 likes

En zo is het. :+1: Alsof een arm gezin hun brood uit de mond gestoten wordt.

1 like

:joy::joy::joy: Briljant.
Toen ik hem zag dacht ik eerst, dit is een geintje. Toen zag ik een paar eerste reacties hier: o, toch echt. En idd: was ik maar zo slim geweest.
En toen die app sessie…meesterlijk. Maar het mooiste: het idee vd oplopende bloeddruk bij sommigen​:joy::joy::joy:

4 likes

Ondertussen wordt bij Omega door een team van knappe koppen de volgende limited weer op papier gezet:

18 likes

Wil je svp HBO cursussen en WO opleidingen niet vermengen ja!

6 likes

Nou idd, straks zouden HBO-ers zichzelf nog student mogen noemen. The horror!:scream:

Ik zal het je nog sterker vertellen:

4 likes

Als ik diverse posts hier zo lees, vraag ik me werkelijk af, of VMBO niet een een goed begin zou zijn. :clown_face:

3 likes

Tss, dat jij dacht dat ik dat niet wist en dat mijn grap niet gebaseerd was op dat nieuws. Waar zie je me voor aan, een niet-WO-er :neutral_face: :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Nou voor mij niet, ik heb twee linker handen. Wat op zich goed uitkomt bij het trekken, maar voor de rest niet veel oplevert bij het klussen anders dan de verf mengen.

4 likes

Mijn oom trekt met zijn linkerbeen
:rofl:

2 likes

“Heren, als ik wat met mijn handen had willen doen dan was ik wel lid geworden van een masturbatieclubje”

Moet me dan toch wel van het hart dat ik het gevoel heb dat als ik een opleiding tot timmerman of schilder had gevolgd ik ook een prima inkomen had gehad

Voor de rest mag ik natuurlijk wel goed losgaan op MBO meisjes die studeren voor nagelstyliste, of HBO’ers in de richtingen Leisure Management of Music Management…

1 like

Vmbo is niet alleen techniek, kan ook administratief zijn.

1 like

Niks mis mee om met je blote mannen klauwen werk te verzetten

2 likes

De zaakjes zijn gelukkig op orde…:wink:

1 like

Maar liever gewoon het ouderwetse LTS zwakstroom toch?

1 like

Is ook niks mis mee, heb het in het begin van m’n werkzame leven 11 jaar gedaan. Daarna pennenlikker geworden, en ben er nu wel blij mee.

En om ontopic te blijven: ik ben geen UltraMan

2 likes

Sterker nog.
Die verdienen meer dan de gemiddelde IT’er

3 likes