Gelukkig is het liefhebberij en geen handel hier op het forum, of niet Andy?
Nope, ik doe pertinent niet meer mee aan die speedy speculatie…
De lijnen lijken vaak te vervagen… maar als je allussie maakt op wat ikzelf aan het flipperen over houd dan zou dat zeer povere handel zijn
Heb hier net nog een setje oude chronos verpatst aan 300 per stuk, probeer er maar es iets op te winnen was weer serieus onder de rode lijn.
Die Eterna maak je toch wel wat winst op mag ik hopen?
Anders ben je echt de HF soepkip van het jaar.
Wie ben jij om te bepalen wat een ander wel of niet zou mogen doen???
Die vrijheid hebben we en je hebt de vrijheid om er niet aan mee te doen.
Ik zou me eerder is verdiepen in wat de overheid doet en of dat wel mag, dat kost jou en ieder ander meer dan dit geneuzel.
Kortom fijn dat jij dat niet netjes vind maar het kan en het mag.
Nee. Nee. Nee.
Je gaat niet weer een leuk discussie-topic om zeep helpen met 1001 complotten voor dummies.
Klopt, het is één groot complot.
Dit topic ook. Wat een gewauwel zeg over winst maken…
Get a life
Ja. Ja. Ja.
Bring it on!
Ik denk dat Omega samenwerkt met de Zwitserse geheime dienst en in elke Limited Speedy afluisterapparatuur en een GPS module heeft verstopt.
Komt ie!
Eerst ff eten
Da’s een hele andere discussie die niets te maken heeft met het verpatsen van horloges.
(Oh ja, ‘de overheid’ heeft onlangs een nieuw paspoort voor me gemaakt zodat ik weer 10 jaar aan het werk kan)
Grappig dat de populairste topics altijd weer over geld of aanverwante zaken gaan. Waar maken mensen zich druk om. Marktwerking heet dat. Koop, verkoop, klaar.
Ik heb nu pas pauze overigens, sorry.
Hulde
Toch wel Monsantovrij hè. Je weet wat voor gedragsveranderende chemicaliën ze daar in hebben gedaan. Daar zijn die chemtrails niks bij.
Grappig hoor, ik maak er geen discussie van slechts een opmerking
Maar hullie maken er dus een discussie van
Is het wel netjes winst te maken over de rug van andere forumleden?
Winstmaximalisatie is de basis van ons kapitalistisch systeem… Offe, kunnen we misschien een leuk prijsje bedingen voor HF leden bij Schaap en Citroen…? Die hebben immers goede contacten met het OM en de belastingdienst.