Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

oh nee toch niet

5 likes

Zijn deze dingen al een beetje te halen in de Swatch shop? Ben benieuwd of ze in Brugge op te halen zijn en of ik m dan überhaupt wel koop.

1 like

Zijn deze dingen al een beetje te halen in de Swatch shop?

Heb jij onder een steen geleefd de afgelopen 4 maanden?

5 likes

Ook hier eindelijk een Jupiter!

Laat je niet weg sturen als ze zeggen dat ze geen voorraad hebben, werd mij eerst verteld dat ze niks hadden qua voorraad op dat moment en ik liep al weg. Terwijl ik net een paar stappen zette bedacht ik me dat ik hem ook wel wilde passen. Dus terug gegaan, ff gevraagd of ik mocht passen ook al hadden ze niks en dat kon wel met een Saturnus. Ondertussen nog ff wat gekletst over de gekte en waarom ik een Apple Watch en een Seiko draag :laughing:

Dat kon ze wel waarderen en toen vroeg ze of ik hem graag wilde hebben waarop ze zei dat ze hem me wilde verkopen!

Je moet dus ff door de ballotage commissie vreemd genoeg, maar goed. Gelukt!

Gelijk wat natos voor besteld, voorlopig ff op een leren nato die ik nog had.

Leuk ding hoor

8 likes

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

:face_with_raised_eyebrow: is blijkbaar de onmisbare klantbeleving in de winkels waar die topman het over had. Zum kotzen… :face_vomiting:

6 likes

Lees dit eens :joy::joy::joy::joy:

1 like

Volgens mij stond ik net die van mij af te rekenen toen dit gebeurde :grin:

Het gaat inderdaad niet makkelijk en ze doen erg geheimzinnig. Bizar overigens hoeveel mensen er op zo’n kort tijdsbestek komen vragen om een Moonswatch.

1 like

Oh echt? haha wat toevallig, vreemde gewaarwording inderdaad.
Met welke ben jij vertrokken?

@Stephannl ja om te kotsen inderdaad, het was ook geheel toevallig dat ik me net bedacht had na vertrek dat ik er sowieso eentje kon passen als ik er toch was, niet alles past mooi op die kippenpootjes van mij.

1 like

Ook een Jupiter!

1 like

Ik ga bier drinken!

4 likes

https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-07-08/omega-moonwatch-sales-surge-after-cheap-swatch-version-goes-wild

Ik ga op vakantie en neem.mee…:earth_americas::dizzy::star2::fire::sunny:

11 likes

Even een gewetens vraagje… ik woon niet in de buurt van beide grote steden, maar Rotterdam is het dichtste in de buurt, zijn er dagen dat de kans groter is dat er voorraad is?
Ik zou er toch wel graag een willen aanschaffen.

Fijne avond.
Groet, Edwin

Ik lees wel 's over maandagen. :man_shrugging:

Maar ik zou er sowieso niet meer aan beginnen, en ik woon nota bene in 010. Just don’t really care anymore.

1 like

Thanks, ik weet het. Een hype. Toch wil ik er graag eentje scoren. :grimacing:

2 likes

Naar wat ik zo lees hier, is het inmiddels iets minder onmogelijk geworden er eentje te mogen kopen. :face_with_hand_over_mouth:

Ik heb “the real deal” al dus voor mij was het een aardigheidje voor “er bij”. Maar dat gaat blijkbaar zomaar niet. :roll_eyes:

2 likes

De jupiter en saturn liggen er bijna dagelijks

Voor de rest moet je een sollicitatiegesprek aangaan

3 likes

Thanks, dan ga ik eens een tripje wagen.

1 like

Gister een Earth gekocht in Amsterdam! Inderdaad een beetje kletsen en toen was ie er opeens. Leuk ding hoor!

9 likes

Ja zeker weten! Dat hadden ze inderdaad moeten doen :grimacing: