Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Zo, de Moon zit op leer.

8 likes

Op Ali zie ik deze kleurencombinatie ook staan.

1 like

Gister in Amsterdam een jupiter gekocht, heb het idee dat er nu regelmatig wel wat op voorraad is. Dame in de winkel gaf aan dat er 's ochtends nog wel rijen staan om de ‘donkere’ modellen te kopen.

1 like

Mercurius is nog schaars, rest gaat heel redelijk.

1 like

Met dank aan @Watch2Morrow :ok_hand: nieuwe hardware.
Thanks jongen!!!

Gelukkig. Je zal maar 16 voor de deur de boel ‘gemanaged’ hebben. :laughing:

6 likes

Zojuist langs geweest in Rotterdam.
Mijn strategie was dat i.v.m. de hoge temperaturen / vakantietijd de vraag op dit moment iets zou zijn afgenomen (ik moet er namelijk wel meer dan 2 uur voor in de auto zitten).

Nu ging ik sowieso niet voor niets omdat ik (zoals u kunt weten) een grote Swatch Fan ben (Ik heb zo goed als alle 007 collecties geheel compleet) en een aantal horloges heb ik dubbel en draag ik ook.
Swatch heeft de fijne service dat als het batterijtje leeg is ze hem gratis voor jou vervangen, dus die service pakte ik sowieso mee.

Kort verhaal nog wat langer gemaakt. De winkel was rustig lekker gekletst met de dames en beveiliging (die staat er namelijk i.v.m. deze gekke hype). Ze vertelden dat ze nog steeds veel last hebben van Scalpers die ze nee verkopen maar dan iets verderop gaan wachten en als ze mensen met een Swatch tasje voorbij zien komen aanspreken en mochten ze dan de moonswatch zien op hoge poten verhaal komen halen in de winkel.
Niet zo leuk dus.
Koeriers zijn ook al bedreigt, kortom deze hype brengt nou niet perse het beste in mensen naar boven.

Voor mij was er nog een fijne Saturn beschikbaar (super tof) en daarna hebben we nog lekker lang het over de oude en de nieuwe 007 lijn gehad. Mijn horloges werden door het gehele winkel personeel bewonderd (zien ze niet zo vaak meer voorbij komen) en zo werd het al met al best gezellig.

Oohja picture or it did not happen :wink:

26 likes

Leuk zeg! Ik heb dezelfde positieve ervaringen in die winkel. Ik had slechts één Atlantic vintage handopwinder uit de jaren 70 en die vonden ze echt heel leuk!

Inmiddels kennen ze me van gezicht. Als ik nu binnen loop zeggen ze wat ze hebben en dan besluit ik of ik er nog één bij wil. Afspraak is dat ik nergens meer om vraag omdat ze gek worden van die vragen…

1 like

Toffe combinaties!

1 like

Linkje? :grin:

Nice! :v:

1 like

Zwart doet het goed op de Mercury!

9 likes

Zeker! :ok_hand:

12 likes

Welke vinden jullie toffer?

4 likes

Welke vinden jullie toffer?

De Mercury, Moon, Mars, Neptune en de Uranus

4 likes

Gisteren in Las Vegas een Mercury gescoord :slight_smile:

En een Uranus (voor de vrouw :wink: )

@Haaky, welke rubberen strap heb jij?
De standaard strap is mij te kort…

9 likes

Staat hem inderdaad heel goed! Al staat grijs hem ook niet verkeerd

8 likes

Doe mij maar zwart, zonder suiker! :smiley:

2 likes

Leuke horloges! Zijn ze qua kwaliteit ook echt de 250 euro waard? Ik zou graag een van de donkere modellen willen, blijven deze steeds op voorraad komen of zit er een limiet aan ? Ik heb overigens geen haast en zeker geen zin om astronomische bedragen neer te leggen :crazy_face:

Sympathiek antwoord wel…
:sweat_smile:

3 likes

Ze dragen lekker. Met warm weer zweten ze niet. Originele bandje is redelijk te dragen maar uiteindelijk eraf gehaald. Heel goede kwaliteit bandpennen zitten erbij, standaard 20mm.
Horloge loopt er mooi op tijd, na 1 week nog geen seconde verschil gezien. Stopwatch werkt ook prima.
Is ie €250 waard? Ik denk het niet objectief gezien al is het quartz uurwerk goed. Maar het horloge is gewoon erg leuk! Daarom heb ik 'm toch gekocht en wellicht ga ik nog voor een 2e…

1 like