Orient only

Me rot gezocht achter oudere versies met stick markers, maar die zijn onvindbaar voor een normale prijs, tenzij je 450,- of meer gaat betalen op Ebay.

1 like

Een ‘niet zo foute’

11 likes

Dat mag je zeker. Ze zijn lastig om aan te komen.
Ik heb er eentje besteld bij Creation Watches, beperkt aantal modellen verkrijgbaar.
Reken ook nog een 50,- à 60,- douane- en invoerkosten/btw erbij in be/nl.

De versie met stick-markers is erg gaaf, maar degene die jij hebt is ook wel aantrekkelijk. Heb er een gevonden op dutyfreeislandshop.com 109 euro. Misschien maar de gok wagen.

Ik heb 125€ betaald voor het horloge zonder invoer, dus dit zit op hetzelfde niveau ongeveer.

1 like

Het horloge wat jij hebt, hebben ze niet meer op creationwatches, alleen de ss versie

Inderdaad, uitverkocht.
Deze zijn heel populair de laatste tijd.
SS versie waarschijnlijk met day weergave onder ipv bovenaan?

Nee wel gewoon bovenaan, zoals het heurt :wink:

1 like

Ik blijf verder zoeken, mocht je er van willen @johngo let me know!!!

Fotootje van gister

6 likes

Zo jammer dat ze zo klein zo. Net even 4-5 mm groter was prefect geweest.

Heel mooi. Maar die diamantjes gaan me te ver.

Foto van mijn foute

13 likes

Oi, al die foute day date oysters…Ik zou er bijna eentje kopen :innocent:

Deze met de gewone stick markers is dus onvindbaar aan een ‘normale prijs’, Stefaan.
Super uitvoering die van jou. De diamantjes zijn ook niet mijn ding maar ze vallen niet al te hard op.

1 like

Only Oriënt is voor mij wat te ver gezocht maar ik heb er twee en ik draag ze met superplezier!
Waarom?
Omdat het horloges zijn voor een zeer respectvolle prijs welke prima doen wat ze moeten doen.
Een simpel voorbeeldje: Ik heb er één mogen krijgen van mijn overleden broer, 45 jaar gedragen en nog nooit geserviced. Nu mag ik deze dragen onder gelijke condities en het klokje loopt zo’n 35 seconden per week voor!!!
Onderstaande heb ik zelf verleden jaar gekocht en deze past prima in mijn bescheiden uurwerkverzameling

Hieronder de Oriënt van mijn overleden broer:

7 likes
4 likes

Ai, hij heeft gewoon dé uitvoering waar ik naar op zoek ben :stuck_out_tongue_winking_eye:. Hoe bevalt ie??? Wat ik ook al tegen @johngo zei, mocht je ervan af moeten let me know :see_no_evil: #durftevragen

Bevalt reuze NA : Mijn eerste Orient, de vrij zeldzame 2EV03002DY

Die gouden Orient is de aanzet geweest om deze te kopen

4 likes

Dutch sushi :slight_smile:

5 likes

Vind deze erg mooi.


Ben ook op zoek naar iets in het blauw. De kastdiameter van 37mm houdt me tegen. Lastig…

8 likes