Outlet Roermond

Ik dacht er net aan, plaatje bij het praatje

Precies. Dat is bij elkaar toch een heleboel.

Het verwonderde mij dat ik eenzelfde exemplaar vorige week zaterdag nog bij S&C Rotterdam zag liggen. Daar vroeg men er €6.300 voor.

16 likes

Verwijzingen naar riooljournalistiek als GeenStijl slikt men dan weer als gesneden koek. Ik kan er soms ook geen pijl op trekken op wat wel of niet mag.

1 like

Onzin, censuur is grondwettelijk verboden. Bedoel je dat beheerders en platforms zelf mogen bepalen welke media er tentoongesteld wordt?

1 like

Maar van Plop naar PLP is slechts een klein stapje.

2 likes

Lijkt er wel op ja

Kunnen we nu weer verder met aanbiedingen in Roermond?

4 likes

Ik was wel benieuwd naar de negatieve ervaringen eigenlijk.

Ik heb lange dag gehad dus wel toe aan wat :popcorn:

2 likes

Doen we :wink:

En toch staat het heel goed te lezen in de regels van het forum.

1 like

Ik zou het los laten, verschillende leden hebben al geschreven waarom het niet mag.
Vriendelijk advies hoor maar straks heeft er iemand echt genoeg van en heb je een ban te pakken.

4 likes

Dat dit geen loze kreet is kan ik helaas uit eigen ervaring bevestigen.

Mijn advies aan @Chris21 is ook: laat het los en als je dat niet kan moet je jezelf afvragen of je jezelf (nog) thuis voelt op dit forum (niet vilein bedoeld).

2 likes

Nee, niemand financieel belang bij. Alleen er zijn mensen die als eigenaar kosten maken om HF draaiende te houden, en ook verantwoordelijk gehouden worden als een zaak verhaal komt halen. Er is namelijk geen sprake van hoor en wederhoor.

Ik val je niet aan, maar wie sluit uit dat jij jezelf als een enorme hork hebt gedragen in die winkel? Waar de aangevallen partij zich niet kan verdedigen is het niet netjes om potentieel ongegronde kritiek open en bloot hier te laten staan. En dus is het ongewenst.

Kunnen we nu terug naar de outlet? Ik dacht dat er een leegverkoop was met deze lading aan berichtjes…

3 likes

Ja, behoorlijk aantal jaren geleden alweer, één week schorsing.

Daarna nog een keer een schorsing omdat ik ter lering en waarschuwing een foto met een nep- en echte Omega sluiting naast elkaar had geplaatst. Iets vergelijkbaars is later door anderen nog een aantallen keren gedaan, ongestraft…….

1 like

HF is echter geen overheidsinstantie dus ik heb geen idee hoe je er bij kunt komen dat je grondrechten worden geschonden…

2 likes

Waar zeg ik dit?

Thanks allen, we gaan door en ik laat het los. Plaatje voor de sfeer. :wink:

6 likes

Ben benieuwd of de Tissot Sideral nog iets meer in prijs daalt. Ik vind de prijs voor mezelf nog te hoog om de knoop door te hakken, alleen maar voor een horloge “erbij”. Heeft iemand een idee van (regelmatige) prijsaanpassingen?

Tijdelijk gesloten ivm opschonen topic.

En weer verder.

In welke outlet verkopen ze die grondwet? En de citaten store, is die nieuw in roermond?
Ik vraag het voor een vriend

1 like