Hallo allemaal,
Laatste tijd merk ik dat horloges met panda dial super tof vind. Nu dit al enige tijd het geval is denk ik er aan om 1 aan te schaffen. Ik twijfel echter nog over het uit te geven budget. Of ik koop iets onder €500, of ik spaar even door voor iets uit het hogere segment. Ga ik voor de Quick fix of de fun van het sparen/wachten op iets groters… Ik ben er nog niet uit.
Wanneer het gaat om onder €500 zijn een aantal die ik mooi vind, deze bijvoorbeeld:
Als we in de hogere prijsklasse zitten ben ik enthousiast over deze:
Het scheelt nogal wat in prijs. Heeft iemand van jullie nog ideeën, alternatieve opties of tips als t gaat om de aanschaf van een mooie panda?
Alvast dank voor de reacties
4 likes
crisis
20 juli 2021 om 11:39
2
Yema heeft de speedgraf en rallygraf…
Misschien is dat iets voor je.
2 likes
Jep die wou ik idd ook delen!
A watch crafted in tribute to racing heroes, with a tachymeter bezel, three dial designs, and straps in three styles and 18 colors.
The 1962 Racing Chronograph echoes the best elements of the chronographs worn a half-century ago by tough,...
Price: USD 270
4 likes
Ben zelf inderdaad erg gecharmeerd van de Yema Rallygraff met Panda dial:
Yema Rallygraff
3 likes
Deltre
20 juli 2021 om 11:53
7
Hamilton en Yema hebben beide mooie modellen die betaalbaarder zijn
6 likes
Thanks, ben toch meer van de ronde ‘ogen’
2 likes
crisis
20 juli 2021 om 11:54
9
Ik ook… Vandaag m’n suggestie .
Ik zit nog erg in de twijfel fase… Maar het kan maar zo zijn dat ik 'm tzt bestel.
2 likes
crisis
20 juli 2021 om 11:55
10
Dan pak je die door @Deltre wordt voorgesteld.
1 like
Een kweekprogramma opstarten en even aankloppen bij de Chinezen.
1 like
Seuw die Hamilton is idd gaaf! Herinner me nu dat ik die al eens tegen ben gekomen. Wijzerplaat beetje creme heeft ook wel iets, thanks goeie optie
Haha idd, alle panda’s zijn van China!
1 like
Hmmm als ik nu een panda om had matchte ik helemaal goed met mn hond
3 likes
Ruud
20 juli 2021 om 12:14
18
Zou doorsparen voor de Tudor, en voor de Dan Henry gaan in de tussentijd.
1 like
+1 voor de Tudor, ga je geen spijt van krijgen, het wachten waard. Voor mij is de 41 mm een deal breaker, iets kleiner en ik had m ook willen hebben.
2 likes
AB64
21 juli 2021 om 04:57
20
AB64:
Ik kijk met een schuin oog naar de ontwikkelingen op het gebied van Panda chrono’s aangezien er een keer eentje gaat komen. Grails zijn de Daytona of Speedy, de tunnel is echter nog niet af. De Hamilton Intramatic heeft een tijd naar mij gelonkt, maar na passen bleek die bijna 1,5 cm toch te dik te zijn. Ben benieuwd naar de uit te komen Skymaster van Maen , de dial van de Dan Henry 1964 vind ik te zilver (te weinig wit). Heb wel de DH reverse panda. Toen kwam ik vandaag de Lip Rallye tegen: …
Mocht je deze wat vinden, Hans heeft een mooie NA geschreven:
In maart van dit jaar schreef ik op het forum dat ik een prachtige zwarte hoogglans vleugel heb kunnen aanschaffen en dat ik mijn vrouw heb beloofd dat ik dit jaar geen nieuwe horloges zou gaan kopen.
Vorige maand kwam er wel onverwacht nog een prachtige Omega automaat uit 1944 bij, die mij behalve een nieuwe band, verder niets heeft gekost, ik heb het gekregen, zie m’n NA verslag: NA zevende Omega
Eigenlijk mistte ik in mijn horloge verzameling nog een Quartz horloge die ik tijdens mijn werk …
3 likes