Hier nog 1!

Vol dierbare ontmoetingen
Uniek in Nederland… Bewonder de reuzenpanda’s Xing Ya en Wu Wen in Ouwehands Dierenpark Rhenen! Betreed de mystieke wereld van Pandasia en ervaar de Chinese sfeer.
Hier nog 1!
Een kweekprogramma opstarten en even aankloppen bij de Chinezen.
Seuw die Hamilton is idd gaaf! Herinner me nu dat ik die al eens tegen ben gekomen. Wijzerplaat beetje creme heeft ook wel iets, thanks goeie optie
Haha idd, alle panda’s zijn van China!
Ik las ‘panda punt’
Zou doorsparen voor de Tudor, en voor de Dan Henry gaan in de tussentijd.
+1 voor de Tudor, ga je geen spijt van krijgen, het wachten waard. Voor mij is de 41 mm een deal breaker, iets kleiner en ik had m ook willen hebben.
Mocht je deze wat vinden, Hans heeft een mooie NA geschreven:
In maart van dit jaar schreef ik op het forum dat ik een prachtige zwarte hoogglans vleugel heb kunnen aanschaffen en dat ik mijn vrouw heb beloofd dat ik dit jaar geen nieuwe horloges zou gaan kopen. Vorige maand kwam er wel onverwacht nog een prachtige Omega automaat uit 1944 bij, die mij behalve een nieuwe band, verder niets heeft gekost, ik heb het gekregen, zie m’n NA verslag: NA zevende Omega Eigenlijk mistte ik in mijn horloge verzameling nog een Quartz horloge die ik tijdens mijn werk …
Deze staat in het Blauwe
Dat weet iedereen inmiddels wel.
Als t me puur om de looks zou gaan, zou ik eerst kijken of n goedkoper model me blijft bevallen. Mocht de behoefte erna nog steeds blijven om voor iets in t dure segment te gaan.
Niet geschoten
Een sinn 103 panda?
Sinds de Tudor chrono ben ik ook helemaal fan van een Panda. Ik moet zeggen dat de alternatieven erg fraai zijn maar het gaat er om wat je kan en wilt betalen. Die Tudor is voor mij een masterpiece maar momenteel heb ik al een mooie Bell & Ross (geen ) op het oog die het eigenlijk allemaal af had moeten maken, tot die Tudor voorbij kwam…
Mooi die Maen, vooral omdat die ook een zwarte bezel heeft.
Als het niet teveel moet kosten vind ik een Orient WV0041TX nog een leuke:
Wordt wel een gebruikte, uit productie dacht ik.
Als tegenhanger voor de Tudor (die overigens érg mooi is…) :
Type CBN2A1D.BA0643. Wel wat fors. Leuk met de 2 donkere dials en lichte, mooie dieptes ook op de dial. Maar is weer eens wat anders, Tudors genoeg hier!
Hier ook een paar…
Uniek in Nederland… Bewonder de reuzenpanda’s Xing Ya en Wu Wen in Ouwehands Dierenpark Rhenen! Betreed de mystieke wereld van Pandasia en ervaar de Chinese sfeer.