Hahaha. Het ding is, als ik een 3 cilinder 1.2 Skoda station uit 2018 zal rijden dan turfde ik niet rond.
De Rezzymobiel is uitgerust met een 1.4 90pk 4 cilinder en rijd meestal rond de 130. Sneller hoeft het voor mij niet. Steek lekker je centjes in horloges, want in Nederland is de auto een melkkoe.
+1 voor een duffe Toyota
Gaat die vergelijking ook op voor de waarde van 1 willekeurige outfit versus je horloge? Want dan zit jij in de problemen, amigo
Haha. Mijn Lord Marvel is 500 euro en mijn duurste pak 700 volgens mij. Overjas van 600 piek, schoenen van 300. Overhemd van 150. Totaal 2250. Dus die verhouding is wat minder zoek dan bij Rezzyboy.
Hoewel er denk ik genoeg HF leden zijn die er niet aan moeten denken om vier a vijf keer de waarde van hun horloge, als kleding te dragen. Da’s ook weer zo.
Held! Schijt aan auto’s. Niks leuks (meer) aan.
Slim!
Weet nog dat ik destijds Mn gouden daydate met de bus op ging halen bij een auto handelaar.
Die gozer begreep er niks van: “of ik voor die 7k niet liever een auto van hem kocht”
Haha, held. Met die wieldoppen en die kleine wieltjes op de achtergrond.
Hoi.
Zou je mij dat adres even door willen sturen?
Thanks
Horloges > Auto´s I dig it.
Rij voorlopig ook in een aftandse VW Lupo uit 2001. Wel een schuifzonnedakje dus gewoon Cabrio eigenlijk. Niet?
Auto’s zijn inderdaad weggegooid geld!.
Ik deel je mening👍. Hele mooie pp heb je, klasse
Wat een baas
Prachtig idee, goede beslissing om het toch door de horlogemaker te laten doen
Zal wel een poosje terug zijn geweest aan deze prijs te zien…
Het is een kwestie van de kroon op de juiste positie te zetten zodat het vrouwtje met de opening naar je toe staat (nee Candide,niet quoten) en zo van het mannetje afschuift als je de wijzerplaat licht.
Het vrouwtje is het gedeelte wat in het uurwerk zit en het mannetje zit aan de kroon zoals hierboven te zien
Bij de AD 3 á 4 K (met papieren) in het grijze circuit 2 á 3 K, zonder papieren met achterstallige service misschien 1,5 K .
Waarom zou alles in verhouding moeten zijn? Of niet te ver uit verhouding?