Pontiac only

16 likes

Wat geinig! Heerlijk toch zo’ n oudje!

Wat een beauty!

10 likes

Stilletjes hier, hophop hop

10 likes

Er is weer wat nieuws binnen

Ik heb er hier Nieuw binnen: 3 maal oude Pontiac Een lang verhaal. wat meer over geschreven

13 likes

Nieuwe aanwinst , teveel betaald maar toch heel blij mee. Het bandje gepoetst met brasso maar blijft zwart afgeven , klopt dat !!
Maar voorzichtig gedaan en na tweemaal gestopt. Mooi week end.

10 likes

Een bijzondere en bijzonder mooie wijzerplaat!

1 like

!

13 likes

Hi Jaap, heb je een ultrasoon badje? Dat weekt ook veel vuil los

1 like

Hee Serge , zover ben ik nog niet, onvoldoende aanbod, haha, maar ga voorzichtig met het bling bling om, grtn.

1 like

10 likes

Mooi horloge en met de band een super combinatie.

1 like

Ook hier maar even een blauwtje lopen, mooie dag nog!!!

9 likes

8 likes

10 likes

Komt aardig in de beurt van een Omega Dynamic chronograaf - en dat zelfde prettige contrast in dial, cijfers & wijzers :+1:t2:

1 like

inderdaad, je hebt gelijk :slightly_smiling_face:
heb het even opgezocht, was benieuwd :smiley:
en zeker veel gelijkenissen, ben zelf zeer tevreden van deze Pontiac, hij is mss wat aan de grote kant maar dat bederft bij mij de pret niet, af en toe draag ik wel graag zo’n patser :+1:
deze kocht ik toen ik hem zag verschijnen op YouTube, meteen verliefd en als klap op de vuurpijl nog wel het horloge dat op het filmpje te zien was namelijk nr.: 23/80 wilt weer lukken :sweat_smile:
heb meteen toen ook het filmpje gedownload :ok_hand:

2 likes

Ooit een van Omega in de sales gespot in Utrecht Centrum en laten liggen :thinking:
Volgens mij zijn er hier een of twee op het forum die af en toe opduiken, krijg ik bij elke post weer spijt :roll_eyes:
Deze Pontiac zie ik volgens mij hier voor het eerst :hugs:

1 like

zo te horen zou deze Pontiac wel een goede plaatsvervanger kunnen zijn :thinking: :slightly_smiling_face:
hij is echt wel de moeite (mijn mening)
en hij komt in een mooie verpakking:

ik heb het originele lederen bandje vervangen door een lookalike met vlindersluiting,
wou het originele niet beschadigen en heb het bijgevoegd in het horlogekist zoals je kan zien,
ook is er gratis een lederen strap bijgeleverd
al bij al, een geslaagde uitvoering naar mijn inzicht :smiley:

5 likes