Allemachtig, ik noem al sinds het begin drie dingen op, en men focust steeds maar op het woord pauper. Laat me dan gewoon benadrukken dat ik zelf uit een lange lijn paupers en arremoeiïge sodemieters stam, en dat dat geen waardeoordeel is. Gebrek aan geld is exact dat: een systeemfout die je gebrek aan geld geeft. Geen persoonlijk falen, dus.
Maar inderdaad, als voormalig pauper met een héél klein beetje geld ben ik zelf ook een proleet in dier voege dat ik uit een redelijk onbeschaafd milieu kom. Wij hadden vroeger maar één vork en één mes de neus op tafel, wat we verder ook aten. Bij soep wel een lepel, het moet gezegd.
Los daarvan mag ik mezefl, voor dat iemand het inkoppertje maakt, zelfs een plebejer noemen, in dier voege dat ik een vrije burger ben die niet tot de heersende klasse behoort. Ik heb een postzegel land in m’n bezit, maar patriciër zit er niet in.
Iemand met meerdere horloges hoeft absoluut geen proleet te zijn. Neem nu @Tompj, die man is de beschaving zelve.
Vindt je het horloge mooi? En heb je er geld voor? Heb je dat geld er voor over?
Indien drie maal ja, met wie doe je dan mee? Iedereen die mee wil doen met de grote jongens koopt een APRO, dus ik denk dat je met een 11:59 niet direct voor proleet aangezien wordt.
Die is terecht.
Nee @Rob007, nee.
Mooie set. Nergens voor nodig.
Doen wij dat niet allen? Ik vind de Carrera 39 super cool, afgezien van datum op 12.
Nee, je ziet het verkeerd. Je moet dat je “Side collection” noemen, dan kun je met een one piece nog rustig 20 horloges in de kist hebben zitten.