Dat is natuurlijk je reinste zelfbedrog. Pas maar op. Voor je het weet heb je er stiekem vier liggen zoals ome @diverman.
Is er hier op het forum iemand die maar echt één horloge heeft? Dus geen gelul in laatjes, geen beaters of vakantie horloges, geen side collectie, geen uitstaande advertenties… gewoon echt maar één horloge in het bezit.
Tot er zo’n persoon opstaat acht ik de vraag van TS beantwoord.
Oh, en het hebben van één horloge is geen one piece, het is geen verzameling of collectie, je hebt dan gewoon één horloge.
Gaaf! En ja de emotionele verbinding die je opbouwt met een horloge gaat ook een rol spelen natuurlijk! Vind je die ook fijner dragen dan je DJ? (16200 toch?)
Bedankt voor de tip! Al eens naar gekeken ook! Toch nooit de knoop doorgehakt om de een of andere reden. Voorkeur zou uitgaan naar een ~36mm met iets kortere l2l dan mijn BB58
De Grand Seiko is voor door de week en de Tudor voor het weekend, min of meer. Vorig jaar heb ik de bb58 mee op vakantie genomen, dat was ook wel tof want op de camping en in het zwembad krijg je er echt een beetje een band mee.
Af en toe koop ik er een duiker bij voor op vakantie die weer wordt geflipperd en ik heb nog twee beaters voor sporten en klussen. En een horloge wat ik ooit van mijn vrouw kreeg. Dus ongeveer 5 of 6, wat bijna hetzelfde is als 1.
Mooi gezegd Ed
Helemaal gelijk Etienne!
En een drietal zoals @Fargo beschrijft werkt volgens mij voor veel mensen. Als ik de Tudor en de GS niet al had zou ik dit ook proberen