Helemaal gelijk
De wekker hadden we zelf ook jaren 40 ingeschat.
Prachtig, die Zenith!
Leuke vangst, succes met de herstelling ![]()
Voor 2 appels, een eitje en wat ellebogenstoom om haar oorspronkelijke glans terug te brengen.
Een Swatch Irony stainless steel
Vandaag ff langs m’n horlogemaker voor een verse accu.
vandaag weer een kleine bijdrage vangsten
de zakhorlogechrono s, allez eentje, de roskopff, kan je moeilijk chrono noemen, maar leuk genoeg om mee te nemen denk ik dan en omdat ik de kleurtjes zo leuk vind zal die wss als eerste aan de beurt komen. Iemand die de andere herkent?
Een NOS lip waarvan ik gelijk zei tegen duolid 2 “gelieve de sticker er deze ronde niet af te halen”
![]()
En een omega met afgebroken tige en geen batterij en volgens mij met ooit een uitgelopen batterij erin, weet niet of die nog in orde zal komen. maar kom we geven het een poging
en dan nog wat leuke oude doosjes - oude mini en iets minder mini doosjes zijn hier ook erg gegeerd - en kerstversiering sneeuwbollen. Alsof er niet genoeg kerstversiering in huis is, maar die vond ik zo leuk dat ze ook mee moesten komen ![]()
En voor volgende week al weer een promisse gekregen " er zal iets mee komen waar ik naar moest kijken" Dat ken ik ondertussen, dus antwoord terug “nee ik kijk niet, bedenk maar een prijs want ik zal het wel willen hebben”
![]()
Mooie vangst, één van mijn favoriete Swatches sinds ik hem toevallig vond.
Geniet er van!
misschien kun je hem daar mee vooruit helpen met onderdelen
@Vintagewatchstuff de diagnose is nog niet gesteld, maar wellicht zoek ik een nieuwe stappenmotor. Mocht jouw motor werken maar de rest niet dan houd ik mij aanbevolen.
Vorige week aardig wat leuk spul op de rommelmarkt gevonden, heb er intussen al wat onderhande genomen.
Dat zijn hele mooie vondsten!
Wow super gaaf!
Leuk hoor👍
Op wat voor ‘rommelmartkt’(en) vind je twee Omega’s, een Longines, een Tissot PR516 etc tegenwoordig?
Dat kan alleen in België, waar veel inboedel opruimers staan. Ben wel een paar keer in Nederland geweest maar dat zijn speelgoed en baby kleding markten. Hier in België heb je nog de echte rommelmarkten ![]()
Niet te geloven, en wat zegt dat over de (verkopende) Belgen? ![]()
Echt waar!? Loopt men in Belgie 35 jaar achter??
Internet bestaat hier in Nederland al sinds de ongeveer midden jaren 90…
Wauw.
Dan begrijp ik ook die Vintagewatchstuff (“wij”) nu iets beter!
Bijzonder! ![]()
(Belgen …Wat een naïviteit… blijkbaar een wereld apart…)

Pilletjes vergeten nemen gok ik? ![]()
Denk dat je hem niet te ernst(ig) moet nemen.
Ach hij baalt gewoon dat t zo ver is naar België op z’n driewieler ![]()