Ja de V1. Ik heb de V3 besteld (hexagon logo) maar blijf twijfelen of de V1 niet het beste was. Maja zwart en bracelet uitverkocht…
Dus deze
Afhankelijk van gevoel bij unboxing een blijver of ‘catch and release’ (rotuitdrukking maja)
Ja de V1. Ik heb de V3 besteld (hexagon logo) maar blijf twijfelen of de V1 niet het beste was. Maja zwart en bracelet uitverkocht…
Dus deze
Afhankelijk van gevoel bij unboxing een blijver of ‘catch and release’ (rotuitdrukking maja)
Ja die zou ik ook bestellen. Mooie logo.
Ik ben heel benieuwd of ze bevallen. Zit zelf ook te twijfelen, maar ben eigenlijk niet van de hommages en ik vind hem aan de grote/ dikke kant.
Kijk uit naar de foto’s!
Ja alleen de eerste versie oogt wat meer vintage en naar het origineel. We gaan t zien
Mijn Great Wave Turtle is inmiddels ook binnen. Ben er erg van onder de indruk. Dit is niet een mooi horloge voor het geld, dit is een mooi horloge punt. Zie NA: San Martin Captain Willard Great Wave off Kanagawa voor foto’s.
Verdomme, als ik deze foto zie heb ik spijt dat ik de dan martin sub heb besteld… echt gaaf met dat gebold glas. We zullen zien of de sub blijft🙃
Edit: v3 vind ik mooier. Maar dan wel op de rubber band.
Rubber band… mijn ervaring is dat ze altijd te lang voor me zijn. Ook hier: 21cm terwijl ik beter 18-19 heb. En niet per se mijn voorkeur, vaak vol met stofjes.
Maar toegegeven, ziet er ook goed uit. Alleen vallen de lange lugs dan nog meer op en dat wordt al een aandachtspunt.
Overweging was: andere rubberen band is makkelijker te vinden dan aansluitende bracelet
Haha ja dat is waar. Idd op sommige foto’s lijkt die stalen band er niet helemaal lekker op te zitten.
Dit is écht zo’n horloge die in het echt veel meer doet dan op de foto.
Ik heb 'm ook. Geweldig horloge voor het geld.
Grappig zo’n vermoeden had ik dus al
Ja toch. Ben heeel erg benieuwd hoe die in het echt is. En wilde al heel lang een brons horloge.
Gefeliciteerd met de aankoop, en nu wachten…
Ik mag ook meedoen! kwaliteitje hoor… erg mooi afgewerkt, band is super en mooi getaperd. sluiting klikt goed vast en de bezel draait perfect.
Zal niet lang duren voor de volgende San Martin onderweg is😜
Tof om ze zo naast elkaar te zien Luuk. Dit topic is me langzaam aan het overhalen er ook eentje te bestellen
Wat nieuwe modellen, sommige nog op komst…
Die snowflake is wel gaaf vind ik. En de saffier insert GMT, hoewel het er nu op lijkt dat deze een iets grotere kast krijgt. Dat zou ik persoonlijk wat minder vinden, zo’n vintage model hoort niet die lompheid te hebben.
Hahaha nu ook al de BB58 van SM
Met een 0.40mm dunnere totale dikte als ik het mag geloven. En minder grote lappen tekst op de plaat. Ik vind het wel wat.