Thanks! Leuk om die achtergrond info te lezen. Ik begin het een steeds mooier merk te vinden, Serica. Je merkt echt dat ze constant bezig zijn met verbeteringen.
Hier trouwens nog een pro-tip voor iedereen die de Serica op nato draagt. Vervang de pushpins voor pennen zonder kraag. Speciaal voor horloges mét lug-holes, zoals de Serica.
Op die manier voorkom je dat je een bandpen kwijtraakt in het water. Zeker als het bandje nat is kan de stof het kraagje van een normale pushpin meenemen waardoor die uit het horloge komt.
Je hebt gelijk! Ik kan het helaas niet meer aanpassen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat alle Serica modellen drilled-lugs hadden, maar dat is dus niet zo.
Ze waren vergeten om mijn team uit te nodigen voor de eerste twee dagen van de kick off. Die eerste dag hebben we fluks kunnen benutten, toen zagen ze de fout in hun denken, en begon de helaasheid der dingen. De museums die ik op dag 2 gepland had zijn niet door gegaan.
Bij mij is het probleem met het uurwerk (hij hackte niet) uiteindelijk toch nog goedkomen trouwens. Uiteindelijk kwam Serica toch nog op de lijn en kreeg ik netjes een verzend lebel om hem op te sturen. Na anderhalve week was hij terug en sinds dien doet ie wat ie moet doen. Nog steeds niet zo strak aan de kroon als mijn Seiko, CW en Nivada maar acceptabel.