Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Dat was ook altijd mijn bescherming. Tot mijn vrouw mij verraste met een 2e doos voor 10 horloges op mijn verjaardag. Tja, wat doe dan, je wilt ook niet ondankbaar overkomen. :thinking: :grinning:

2 likes

De zwarte wat mij betreft! Heel stijlvol en sportief. :+1:

Inderdaad wat draaien. Maar ook goed naar de veer kijken. Begin met de kant waar het veertje iets verder uit de bezel steekt. Die kant eerste op de kast drukken en, met gevoel, recht kantelen en drukken.

1 like

Dank je :slight_smile:

De veer eruit halen en iets uitbuigen op de hoeken.

Ik reageer op @Batossai z’n vraag eigenlijk.

Vandaag mag deze weer, was de vorige draagbeurt op de 8ste blijven staan.

10 likes

De witte ceramische biedt wel een heel mooi contrast.
Ik zou voor deze gaan maar de tijd heeft mij inmiddels ingehaald. Je hebt er inmiddels al voor gekozen. Goede keus, veel plezier ermee!

1 like

Thanks. Moet zeggen dat ik de 670 kast niet helemaal mijn ding vind. Voornamelijk door de 420 kast van de Desert Shield. Die valt perfect op mijn pols.

De 670 is vrij lang, de vintage 320/470 variant zal je waarschijnlijk beter bevallen qua formaat.

Deze dus

Ik heb een tijd terug foto’s gemaakt ter vergelijking, heb ze teruggevonden.

9 likes

Thanks goeie tip. Ik ga snuffelen. :grin:

1 like

:tada::tada::tada::tada:

1 like

320/470

Aangepast.

1 like


Een van de zaterdagbeaters. :sunny:

10 likes

Ik kreeg vandaag, naast de rooie Rus, ook een nieuw setje schroevendraaiers binnen. De zin om te klussen kreeg daardoor onbedwingbare vormen.
Laatst kocht ik een Vostok AM-diver in een 110 kast. Die kast beviel maar matig. Toen kon ik een 420 kast overnemen van @andrepost. Wel maar met een lug wijdte van 18mm waar ik zo mijn bedenkingen bij had. Toch een bandje besteld en vandaag de AM-diver overgezet naar de 420 kast. Al met al lekker bezig geweest…

21 likes

Ziet er strak uit! :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Thnx. De 420 draagt erg fijn in ieder geval. Kan daar nu over meepraten :blush:

1 like

Mooi geworden, de kast en het bandje doen hem imho wat meer recht dan de vorige combi :+1:

1 like

Ziet er zeker niet verkeerd uit. De 420 met 18mm band los op de foto is de verhouding eigenlijk prima. Kleur combinatie goed gekozen, past mooi bij elkaar. Veel lol met deze Boctok.

1 like

Dank. Ben erg tevreden met het resultaat.

1 like