“In vuilnis” !!! .??
Ik stond ook versteld. Heb mijn raketa ook daar gekocht en heb hem opengemaakt en zie daar ook niets raars.kreeg zelfs garantie en persoonlijk antwoord op mijn mail naar Moskou.
“Hello!Thank you for reporting the receipt of the watch. I noticed a detailed photo showing traces of old glass sealant. This is really a watch that is more than 40 years old and I assume it was serviced during this period. Now such watches are not made, and everything that was made in the USSR now has a great collector’s value. At the same time, I assume the watch has retained good working qualities. Nevertheless, we give a one-year warranty for all watches, and if you have any questions about their working condition, then you can send the watch back to us and we are ready to compensate your costs. Sincerely, Sergey Anchukhin”
Ik dacht de 50 jarige overwinning op de Duitsers
Dat zie je wel vaker op Russische sites. Google vertaald roebels naar ‘wrijven’ en winkelkar naar vuilnis. Maar deze site heeft toeristen spul maar ook wat pareltjes kwam ik achter
Gaaf! Lekker bezig
Mooi om te zien Anno! Je zit er nu helemaal in he?
Maar die stift kan inderdaad erg vervelend doen. Ook als je alleen maar een nieuwe Meranom kroon en stift monteert. Terwijl het toch de goede maat moest zijn.
Dit is een Poljot Typhoon Chronograph, met 3133 caliber.
Gemaakt -denk ik- in de 90’er jaren, als eerbetoon aan deze Russische duikboot, de grootste onderzeeër ooit gebouwd trouwens.
Is die niet toevallig van mij geweest ?
Deze heb ik nog uit die tijd , had er 3 …
Lekker 20mm bandje

:
Hehe, jawel
Geniet er nog altijd van!
Blikvanger , leuk horloge !
p.s ik draag hem met Stowa bandje , zit heerlijk .
Dat klopt
Horloge is gemaakt en besteld speciaal voor de Italiaanse marine , vandaar dat de kleur blauw met goud gebruikt is voor de dial , de kleuren van de Italiaanse marine .
Zit je nu op het dak Richard?
Nee uit het dakraam ,voor beter licht anders heb je weer die gekke flits, als je bij ons boven bent zit je al onder de dakpannen laag bouw.
Ha ha ik dacht, je weet nooit, maar dan is goed. Leuk horloge voor erbij.
nee capriolen doe ik niet meer op mijn leeftijd en zeker niet voor een foto, het is op zich een leuk horloge limited edition ,ik weet geen eens meer waar gekocht.