Laat ik dat maar niet doen.
Dat zou kunnen, ik weet niet meer op welke Fortis hij zou moeten lijken.
Zou zo maar kunnen zijn.
Deze, even naar draadje 18 bladeren voor het juiste model.
Nou ja, als dat inderdaad de Fortis is, dan snap ik niet waarom de Poljot een verkoopverbod aan zijn broek heeft gekregen.
Bedankt voor de link.
Och ja,…het model van draadje 18 lijkt er inderdaad al meer op.
Ik vind het meer op deze lijken
Edit: dit kan ook nog… vooral de wijzers en numerals vind ik eigenlijk op elkaar lijken. Valt me verder wel mee. Oke, misschien ook de blikken kast
Het heeft er weg van, in een snelle blik
Ja de bovenste is dezelfde als die draadje 18, (of 42) zoals ik al aangaf.
En in de laatste post staat een link naar Fortis history, van Fortis zelf volgens mij. Daar zie je bij het model van 1987 een verklaring met betrekking tot imitaties.
Het leefde zeer zeker bij het bedrijf.
Haha te snel gelezen
Was een interessant topic van jouw. Met mooie foto’s.
Bij 2e keer openen zag ik ineens dat die door jou was aangemaakt.
Julian staat bekend om zeer goede service, dit is weer zo’n bewijs
Verdorie, met smart op gewacht en komt dit aan je deur. Mee gevoetbald lijkt het, gelukkig kon postnl het nog een beetje fixen met tape. Schade lijkt nog mee te vallen, dikke deuk in de hoek en een gebogen m4 boutje bij de connector.
Loopt hij nog? Zit daar ook een scheur rechts onder in de frontplaat? Of is dat een kras of barst in de hamerslag lak? Verder ziet hij er wel goed uit toch?
Hij is prachtig; de kast, de dial, het bandje. Welk referentienummer is dit?
gelukkig een beschadiging in de lak en geen scheur. Het is een secondary clock dus de werking weet ik nog niet. Ben me al aan het verdiepen in de materie om hem werkend te krijgen.