Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Blijft altijd mooi!

14 likes

Zo was die ook bedoeld. Dit waren export horloges uit de 80 er jaren met Engelse beschrifting. Een soort van charme producten voor het westen. Zeer geslaagd zeker!

3 likes

Yep. Mooie wijzerplaat.

2 likes

Goede morgen!
De oranje scuba weer om de pols. Alweer 2e dag nadat hij terug kwam van controle door @vouwfietser André. Loopt als een zonnetje. Heb hem de eerste dag maar even redelijk opgewonden. Maar loopt al 2 nachten keurig door. :+1:

15 likes


Poljot Strela .( pijl )

20 likes

De Luch uit Wit-Rusland vandaag.

14 likes

Over blauw gesproken,….mooi hé die wijzers. Had zin in wat sjiek vandaag.

14 likes

Hoe het balletje weer kan rollen. @M_Singer shows een beauty, @Omega_73 bevestigt iets (Julian Kampmann is OK) en ik wordt door iets gegrepen.

De Luch one-hand horloges.

Wie heeft ze en kan wat ervaringen delen? Wat ik nu weet: handwinder of automaat, RVS of verchroomd, wit-Russisch of Chinees (projectje van Julian).

1 like

Kon het weer niet laten en heb er een besteld.

LUCH 3.0 One Hand Watch 38mm

Dit is de laatste ‘iteratie’ vd luch one hand met het ‘Russische’ Luch uurwerk 1801.1 (handopwinder). Verschil met de vorige generatie /iteratie is de RVS kast (ipv verchroomd) en daarnaast een klein glaasje in het deksel.

De modernste Luch one hand heeft een Miyota uurwerk. Die hoef ik niet.

Qua dials zijn er verschillende kleurtjes.
Ik twijfelde tussen de twee kleuren rood.
Uiteindelijk voor de rode gekozen.
Het horloge zit wel op een bizar kleine-meisjes-band. We gaan het meemaken. Mijn eerste Luch.

12 likes

Ik heb zonder mijn bod te verhogen het geveilde horloge gekregen , leuk .
1euro meer geboden als mijn concurrent … :+1:

11 likes

@Bert59 Super weer Bert.

Ik vind die Rallye band trouwens heel geslaagd. Ideetje weer om zo’n bandje ergens te snorren.

PS. Ik ben vandaag in level omhoog gegaan.

2 likes

Ga zo door Tony! :wink:

2 likes

Thanks Jan. Nog genoeg te ontdekken :wink:

3 likes

Wat een gaaf ding joh! Benieuwd hoe snel je het binnen hebt en hoe ie bevalt :slight_smile:.

2 likes

Mooi zo ! :+1: :beers:

3 likes

Volgens de site enkele dagen levertijd. Komt uit Duitsland met DHL.

Bij ontvangst wederom een uitgebreide foto rapportage.
Gezien de bijgeleverde girlie-band denk ik dat er aansluitend een strapshow fotosessie volgt.

4 likes

Proost! Trek net toevallig een biertje open :wink:

3 likes

De lieve Raketa van @vouwfietser op mesh en leer gehad. Heb hem nu op een nieuw Russisch stalen band gelegd. Van de band hoefden geen schakels eruit.

Had het bandje nog helemaal in de plakkers liggen. Vond hem te dun en te iel voor andere horloges.

Staat de Raketa perfect!

Zo zat ie voor de switch op een zwart leren klassiek bandje.


9 likes

Volgens mij is de upload niet gelukt Bill.

3 likes


Mogguh heren ,
Vostok vandaag .

Vrienden ook hier bedankt voor het volgen van me instagram account !
www.instagram.com/vintagerussianwatches
Dit is het 2e jaar dat ik hiermee begonnen ben op naar de 3K :slightly_smiling_face:
Fijne dag allen :+1:

13 likes