Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Sebastiaan heeft de expertise nodig van de cracks van dit topic:

2 likes

Ik dacht dat jij hem al goed geadviseerd had Tony? :blush:

2 likes

Haha. Nope.
Jullie lieten me gaar koken in mijn eigen sop :wink: ?

2 likes

Dat is eigelijk wel een leuke.
Aparte voem. Aparte uitstraling maar helemaal niet verkeerd!

4 likes

Van vintage Komandirskie ben ik geen echte kenner. En hij vroeg hoofdzakelijk wat voor prijs hij kon vragen. Ts had er geen echte aandacht voor kreeg ik de indruk. :thinking:
(Voor die Poljot werd best een realistische prijs geadviseerd dacht ik. Mits nieuw of krasvrij glas. )

2 likes

Ok Jan :wink: Wij zijn dus niet van de vanwatkanikervoorkrijgen.ru ?

2 likes

Zeker niet Tony! Wij zijn gepassioneerde liefhebbers, kenners en verzamelaars. :wink:

6 likes

Ik heb een prijs idee gegeven .
De prijs wat ze ongeveer kosten op Ebay .
MP is meestal goedkoper .
De Poljot is geen vintage en niet echt courant daarbij is het glas bekrast waardoor er echte liefhebbers afhaken .

3 likes

Lijkt mij realistisch wat jij taxeerde. :+1:

Ik had die Poljot al eens gezien bedenk ik me nu. Ca 8 dagen geleden. Topic "poljot traveller’ . Toen heb ik hem informatie gegeven. En toen was hij nog erg enthousiast. Wilde eventueel een zicht bodem er bij kopen.
Maar ja kan verkeren natuurlijk. :wink:

3 likes

Voor de liefhebbers. De Poljot staat in blauw gedeelte. :blush:

2 likes

Horloges van me zoon zijn binnen , snel gegaan .
Wel 15 euro aan postnl moeten betalen .

14 likes

Leuke horloges! :+1:

3 likes

Jaaa top dingen die Elektronika’s

15 likes

Maar even nieuwe foto gemaakt. Ik krijg helaas de kleur niet helemaal goed. Moet echt grijs zijn met mooie vanille verkleurde lume. Veel mooier int echt dus. :grin:

13 likes

Zijn dit nieuwe horloge’s ?
Zien er prachtig uit overigens :heart_eyes_cat:

2 likes

Ja zijn nieuw Michel .
Hier te koop Часы “Электроника” / Каталог / Техночас.Ру (technochas.ru)
Er komt wel VAT bij ( btw ) en voor die 2 horloges moest ik ook 15 euro aftikken bij het ophalen op een afhaal locatie Dit bedrag word berekent door PostNL . :unamused: Bij aanschaf moet je mailen wat je wilt hebben dan krijg je een link , betaling gaat via ROBOKASSA hier moet je een mastercard voor hebben .

5 likes

Deze ken niet via PayPal Bert.

1 like

Doet mijn nog steeds denken aan zo’n casio op de MTS jaren 70

2 likes

Nee , je krijgt een link met je order en dan betalen via ROBOKASSA voor zover ik weet .
Daarna krijg je netjes via mail je factuur .

2 likes

Ja he maar deze zijn cooler want je heb meteen een leuk verhaal , wie heeft er nou een Russische Электроника :laughing:

2 likes