Echt één van de merknamen waar ik niet aan wennen. Maar dat heb ik ook met sommige niet Russische horloges zoals Echo/neutra b.v.
Ik heb het met de Pontiac Nageur. Nageur is het Franse woord voor zwemmer maar ik blijf na-geur lezen. Alsof je naar het toilet gaat waar even tevoren iemand… ![]()
Scurfa is er ook zo één. Doet me toch denken aan een vervelende huidaandoening.
Nee dan Seamaster, of Constellation. ![]()
Chronostop, ook erg “to the point” in goed Nederlands. ![]()
Eerlijk antwoord?
Ik vind het nu zo een fraaie combi.
Goudkleurige details.
Groene plaat en band met omlijsting door de metaalkleur kast.
Wel inderdaad een punt, die kast is erg schraal. Wat is het? Dun chroom en weer opgepoetst?
Risico met vergulden is dat het wat te kunstmatig gaat lijken? Te dik er op bij de dunne groeven?
En de kleur moet dan wel precies die van de wijzers zijn lijkt mij.
Is natuurlijk wel een leuk experiment, heb je geen 2e kast die je verguld? ![]()
Niet echt om mee te zwemmen in zee inderdaad. Toch wel mooi ![]()
Echt een prachtig horloge! Achterdeksel ook nog strak. Kroon met Omega symbool?
Een enkele keer wordt er bij een service nog wel eens een aftermarket kroon ingezet. Lijkt mij hier wel prima in orde.
Nu maar even een passend sfeerplaatje om weer on topic te komen.
Sauerland.
Wow, dat is snel!
En heel mooi strak! ![]()
Zo. Da’s doorpakken.
Benieuwd naar als het weer in elkaar zit allemaal.
Jazeker! Het nieuwe glaasje is ook origineel Omega. Dit zijn de mooiste cadeaus van je collega’s ![]()
Ik heb em in elkaar gezet. De goudlaag moet zich nog zetten, dus vandaag niet oppoetsen.
Morgen een paar foto’s bij daglicht.
Kroontje over het hoofd gezien, die komt nog een keer aan de beurt.
Ik vind het heel mooi geworden!
Gaaf hoor, ![]()
![]()
![]()
Prachtig ![]()
In combinatie met witte tekst en minuten indices vind ik dit juist bijzonder geslaagd, waarbij het witte stiksel van de band dan ook absoluut niet tegenwerkt!
Er komen nog mooie suède bandjes aan. Als ze binnen zijn, dan zet ik er een mooi suède bandje aan. Lijkt me heel mooi.
Mooier dan ik verwachtte. Hij had zo ontworpen kunnen zijn!
Zeer geslaagd! ![]()
Ik heb er ook een heerlijk voldaan gevoel bij, ben dus tot nu toe tevreden. Morgen bij daglicht eens kijken hoe het is.
Groen en goud doet het altijd goed. Mooie kleur combinatie. Netjes gedaan Wolter.