Show your Chinese specials

Hier 2 ex Chinezen…



Die Weide was zo fout maar o zo gaaf. De digitale display werkte als een soort rolkrant. Ging helaas kapot en nooit meer iets soortgelijks gevonden.

4 likes


Enige nadeel is de 60 clicks bezel. Maar voor dat geld.

3 likes

Niet slecht. Welk merk is dit? Volgens mij komen al die Seiko hommages uit dezelfde fabriek…

Fifty four, volgens mij komt het idd allemaal bij de zelfde fabriek vandaan.

1 like

6 likes

Stap 2 en 3 zijn gezet, de moeilijkste. Zweet, scheldwoorden en weer de belofte aan mezelf dat ik er niet nog een keer aan begin, maar het is gelukt. Mijn Pagani met wat Singapore accenten. Nu nog de passende bezel insert (deze is van een SKX die ik nog had liggen) en dan is 'ie klaar. Plaatje!

8 likes

Joh! Die wordt best gaaf! En zo’n Pagani Design is een hele prima basis. Leuk!

1 like

Fijn om te zien dat dit topic toch nog in een positieve richting gaat.

Is mijn eigen topic. En ik probeer overal positief op te reageren. Zelfs op de Lidl huismerk azijnzeikerds. Haha

2 likes

Maak binnenkort wel even een foto van m’n Tevise T801, mechanisch horloge voor 20 euro. Werkt overigens al 2 jaar prima.

1 like

Thanx! Ja, inderdaad wel een mooie basis. En enige topic waar ik deze gewoon in kwijt kan dus ik blijf het leuk vinden hier :).

1 like

We aim to please. Haha. (Heb zelf een groene Pagani onderweg).

1 like

Laatst deze gekocht, echt bizar hoe ze dit voor het geld kunnen maken. Ook nog een doorzicht achterkant.

4 likes

Linkje er bij is wel handig, of het moet zo goedkoop zijn dat er schaamte bij komt kijken misschien. :wink:

Was via Ali. Volgens mij mag je geen linkje plaatsen, maar ik kan het mis hebben. Was €45,00 echt geen geld. Zie hierboven dat nog iemand hem heeft. Maar dan met zwarte wijzerplaat.

1 like

Deze Parnis heb ik nu al weer twee jaar in mijn bezit. Prima dingetje, bevalt nog steeds. Het uurwerk loopt ook “maar” ongeveer 15 seconden per dag te snel. Valt me mee voor een klokkie van toen 60 euro inclusief verzending vanuit China.

P.S. Excuus voor de slechte kwaliteit foto

2 likes

Heel gaaf en goed bedacht.

1 like

Thanx!

Wat voor een insert ben je naar opzoek?

1 like

Ik heb bij Namoki een 12 uurs bezel insert besteld, als ik het moet geloven komt die morgen binnen. Daarnaast wil ik nog wel een zwarte bezel faden. De platte van mijn SKX heb ik er even opgedaan, maar die aansluiting is echt niet om aan te zien.