Speedmaster only VI (Deel 6)

Zeker! Zo te zien heb jij een 1479 band. Bij mijn 1450 (ruwweg dezelfde periode) heb ik het ook als ik behoorlijk iets te enthousiast klap bij een doelpunt van m’n kinderen. Beetje irritant, gelukkig nog nooit van m’n pols af gevallen.

Ik zal de tip van @Watchstick_81 eens toepassen.

1 like

Dank!

Nee gewoon echt even te leen. @Myspeedyworld is er van overtuigd dat ik het dan ga ‘voelen’.

Je weet wel de geschiedenis enzo van dit prachtige horloge. :wink:

3 likes

Ik heb een déjà vu :wink:

En volgende berichten…

2 likes

Nieuwe band zit erop. :blue_heart:

25 likes

Dat is wel dedication zeg, sowieso is het banden aanbod van Omega niet aan mij besteed, dus ik kan gelukkig voor bijna de helft van die prijs bij een bandenboer kijken die naar mijn smaak wat kan maken.

3 likes

Top combi zo. Veel mooier dan de bruin naar mijn mening. Je ziet de kwaliteit van het bandje wel duidelijk.

1 like

Bedankt!! Helemaal eens. Enorm genieten dit. :blue_heart:

1 like

Zoals eerder gezegd zijn er prima andere banden leverbaar dus doe daar je voordeel mee.
Voor mij echter is deze Omega band elke euro waard. Gevoelsdingetje :blue_heart:

2 likes

Toevalligerwijs heb ik eergisteren deze banden weer besteld :shushing_face::

8 likes

Haha ja, dat dacht ik ook. @Sammi heeft het daarmee ook opgelost, dus kan wellicht nog wat recente ervaringsdeskundigheid delen.

Ziet er top uit! En Omega weet de prijzen goed op te drijven (dit had 300 tot 350 euro gekost paar jaar geleden), maar de kwaliteit van het alligatorleer is dan ook wel naar. Bij goedkopere banden tot 200 euro zie je het vaak wel. Op mijn 323PT zit aan beide kanten alligatorleer, ik wil niet weten wat dit gaat kosten als het versleten is…

3 likes

Top dat je hem hebt! Ik denk dat ik weet van wie je hem hebt overgenomen :wink: Hij kon er wel eentje missen?

1 like

Een kleine liefdesverklaring. Er is geen enkele toolwatch beter gelukt dan deze. Geen enkele.

34 likes

10 likes

Het volledige NA verhaal staat hier:

Dank je! Dat moet je maar even appen, waarschijnlijk had ik het al eerder gemeld? Ik denk dat je het bij het juiste eind hebt.

25 likes

Nee klopt. @Brick begin je er al aan te wennen of is hij in het hoekje van de kamer beland :joy:?

2 likes

I can’t agree more :rocket:

3 likes

Nou eh, wil jullie feestje niet bederven… maar ik ken nog een kanshebber… uitgaande van de jaren ‘60 van de vorige eeuw dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Jammer dat ze die niet meer maken!

2 likes

Mallerd, dan had nu iedereen en zijn moeder er 1! :slight_smile:

2 likes

Erg gaaf. Maar toch.

1 like