Nice
Ik had niet anders verwacht!
Ik ben nog geen Seiko tegengekomen die ik prettiger vond dragen dan de Von Burencase. Maar hey, dat is om mijn pols, natuurlijk. Everyone’s different.
Nice, volgens mij heb ik deze nog niet eerder gezien.
Elke dag!
Er gaat werkelijk geen dag voorbij zonder gedachten aan iets anders. Er is zoveel moois, zoals bijvoorbeeld …
Of - om een beetje in de lijn van dit topic een keuze te maken - een fraaie Squale Master, zo’n tof dikkertje. De MM of misschien zelfs wel dat Polomding. Onderwijl blijf ik gewoon elke dag mijn Matic ‘Thalassa’ spammen! Want dat is toch ook een mooi en bijzonder klokkie. Oniedan? Houdt het trouwens verbazingwekkend lang vol aan mijn pols. Meestal heb ik na twee maanden alweer wat anders.
Ik las “plompzak arie”. Mag niet de bedoeling zijn van zo’n bijzondere naam als ‘Palombari’.
Dat gezegd hebbende, Goedemiddag allen!
En vandaag gewoon weer de GMT om!
Boomsma …
Kan ik me wel in vinden, alleen is deze wel weer heel dik, tikte hiermee met enige regelmaat de deurpost aan…
Een halve mm minder dan de Matic
Hoeveel inch is dat ook alweer?
Ik ben er uit mannen, nu de mm300 ook nog eens perfect op rubber blijkt te zijn
mag de Matic vertrekken, dus die is binnenkort te bewonderen in het blauw en ik heb ook géén idee waarom ik een SSC813 incoming heb
Leuke horloges! Maar geen Squale, natuurlijk… Nou ja, we zien je wel weer een keer terug.
Ik heb dan gewoon nog een Squale hè moet natuurlijk wel een geldig entreebewijs houden
Ach, ja natuurlijk!
Da’s alweer effe geleden.