Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

De man bij de plaatselijke drankhandel is ook horloge liefhebber.
Als ik dan eens een flesje haal vraagt hij altijd wat ik nu weer draag. Hij heeft zelf een Oris en een Omega. Verder eigenlijk nooit aangesproken op mijn horloge.
Behalve een paar collega op mijn werk die mij dan altijd weer voor gek verklaren dat ik daar mijn geld aan uit geef.
Een collega had eens opgezocht wat dan de prijs was van een horloge van mij :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ze zien natuurlijk vaak dat ik op HF zit als mijn pc nog open staat tijdens de aflos na mijn nachtdiensten.

4 likes

Herinner me trouwens ineens dat ik wél een keer ben aangesproken, door iemand in een of ander eettentje. Had toen m’n 1521 blue blasted om en de heer in kwestie was benieuwd voor voor horloge ik droeg. Had, uiteraard, nog nooit van het merk Squale gehoord. :grin: Vervolgens een heel verhaal over zijn Festina; een merk waar ik (en ik bedoel dit niet snobistisch) weinig mee heb. Maar, nou ja, maar even beleefd aangehoord. Was op zich wel 'n aardige kerel. :person_shrugging:

3 likes

Vind ik wel het leukst van dat soort onverwachte momenten. Het leidt vaak tot een leuk gesprek over horloges c.q. een leuke kennismaking, zoals Dan hierboven ook al aangeeft.

:joy:

In een vorig werkleven liep ik als IT-sjefke wel eens over mijn afdeling. Dan zag je meteen rode hoofden, zweetdruppels en collega’s tabbladen wegklikken. Zo ontzettend grappig (en herkenbaar)! Ik ging er dan altijd even bij staan, “kan ik je even helpen?” :sunglasses:

4 likes

maakt toch ook high end horloges of niet?

:rofl:

1 like

Hahaha, Tja zit in mijn nachtdiensten alleen dus met niemand wat te maken. Doe ook niet spastisch om mijn tabbladen te sluiten.
Mijn werk bestaat voornamelijk dat er iemand aanwezig moet zijn voor de noodgevallen en wat medicatie delen in de ochtend.
Verder belast met wat rooster werkzaamheden. Maar 80% van de tijd zit ik alleen en slaapt iedereen. Dus lekker Netflix en HF kijken.

5 likes

Kroegbezoekers, graag deel ik mijn NA’s met jullie in dit topic NA: OUTBEAK

6 likes

Morning gents :sunglasses:

14 likes

Kiek dan naar de mooie sandwich dail :blue_heart:

En speciaal voor @junior voor de eerste keer op de bijgeleverde Squale Tropic gezet :grin:

18 likes

Wat een weer zeg!

11 likes

Goedenmiddag Skwalisti!

13 likes

Ik denk niet dat we ‘t moeten willen, maar stel…

Mijn mod-tijd (fanatiek bezig geweest met Monsters, SKX-en en Samurai) ligt achter me, maar - geheel in lijn met de rest van de hobby - heb ik ook hier flink overdreven in de aankoop van onderdelen. Ik had dus nog meer inserts op de Militaire kunnen leggen… :wink:

Ik vind deze stiekem toch wel leuk.

9 likes

Is ook zo, hoor. En ik moet zeggen dat ik, buiten de HF-kliek, zo weinig mensen tegenkom die eens even lekker over horloges willen kletsen. :slightly_frowning_face: Denk dat ik nog meer mensen ontmoet die door aliens ontvoerd zijn. :alien: :joy:

Is dat zo? Dacht het niet toch? Zijn toch gewoon heel betaalbare en vaak wat druk vormgegeven quartzhorloges en een typische ‘mall brand’?

Klinkt best prettig. :+1: :grin:

Haha, heerlijk en ook wel herkenbaar. Bij mij heeft 't ook relatief lang geduurd tot ik Squale ‘ontdekte’ en ben nu ook al enige tijd behoorlijk verslingerd aan het merk. :blush: Gefeliciteerd man, geniet ervan en nog lekker vaak een biertje komen drinken, hier in de Squale kroeg! :beers:

Geweldig, he?! Echt genieten! :sun_with_face:

:joy:
Ja, ach we kennen je niet anders. :wink:

Leuk om een keer te zien, trouwens!

5 likes

Is verder ook een heerlijke baan :wink:
Enige nadeel van werken is dat er zo een hoop vrije tijd in gaat zitten.

4 likes

Volgens mij wel, zag net een swiss made Festina van 2k. :sweat_smile:

1 like

Oh nou, zal toch eens kijken wat dat dan is.

1 like

Ik ben niet per se een heel groot fan van nato’s, maar ongeacht dat: dit lijkt, qua kleurencombi, wel precies voor elkaar gemaakt.

16 likes

Lekker bezig! Gave modellen heb je :ok_hand:
Groeten van een broertje

7 likes

Super. Bedankt man.
Dan overweeg ik toch op deze kras weg te werken met een DLW bezelinsert

7 likes

Ik vind die ook wel werken hoor, zou hem best op m’n bezel willen zetten. Waar heb je hem vandaan?

1 like

Zeker! Ziet er inderdaad voor elkaar gemaakt uit.

1 like