Stop met horloges kopen!

Als je dat gelooft ga je hem niet vinden :smirk:

Wat heb je in de aanbieding?

1 like

Dit ook dus.

Ik ken dealers die dat per dag binnenkrijgen :joy:

Heb je dan als dealer ook een probleem?

Vluchten die dan ook voor iets wat ze nog niet onder ogen komen. Of is dat alleen voor de eindgebruiker :sunglasses:

Zo toch vandaag twee G-Shocks kunnen verkopen aan een fijne liefhebber via Marktplaats. In één middag alles geregeld. Zie je ook niet vaak. De stop gaat nog goed, en de afslanking van de collectie ook :+1::muscle:

1 like

En dan zeggen dat je geen Watch snob bent :joy:

2 likes

Maar als ik met 30k mijn grail nog niet heb dan zal ik toch nog even door moeten :crazy_face::sunglasses:

Nee maar als je in whatsapp groepen zit ontmoet je er genoeg die leip veel kopen

1 like

50 verspreid over ruim 10 jaar hè, nooit 50 tegelijkertijd. Snobisme heeft ook weinig met kwantiteit te maken voor mij.

Mijn vroegere nick was overigens Watchsnob maar ja als je dan iets iets zegt dat niet geheel ten faveure is van een horloge, zelfs als (ok, soms flauwe) grap, krijg je meteen van die hatelijke berichten naar je kop geslingerd. Dus in een moment van een verzuchting eens door jur laten aanpassen. Mijn volgende horloge wordt misschien een Timex dus de nick klopt dan ook weer wel.

1 like

Heel veel vintage onder anderen.
Maar het is hier geen verkooptopic. :no_mouth:

IMG_2449

Mijn teller staat voor dit jaar op 16, daarvan zijn er 6 die 10 tot respectievelijk 20 jaar op mijn whish-list stonden.

1 like

Er gaan dagen voorbij dat ik in totaal nog geen tientallen gasten spreek.
Laat staan over horloges.

4 likes

FTFM :grin:

Nee, @Stoic heeft gelijk. Ik heb diezelfde koop en soms ook flipper drang in actie gezien bij leden. Deels zitten die nog op het forum, deels hebben die op een gegeven moment de stekker uit de hobby getrokken omdat ze een serieuze baan, een kat, een huis, en een serieuze relatie begonnen, en tot de ontdekking kwamen dat de leegte en verveling weg waren.

Sommigen hebben nog wel een account maar doen hier nog maar weinig.

Dat verklaart de lompheid van je antwoord aan de goede man. Hou eens op met die vrachtwagens en doe eens iets waardoor je meer onder de mensen komt, zou ik zeggen.

1 like

Dank voor je vriendelijke woorden.

Zo beter?