Tips bij verkoop van een horloge

Maar dat wou de koper niet. Zoals ik aangaf : hij wou geen overschrijving…

1 like

Dat kan maar één ding betekenen, moeders mag er niet achterkomen.

3 likes

Al gedacht aan de koffiehoek in (een wat groter) benzinestation?
Voldoende mensen om je heen, camera`s, goed bereikbaar, warm, en tenslotte ook gelijk bakkie :coffee: pleur…

2 likes

Precies dit dus !

2 likes

Logisch dat het zo gaat als je in Albanië woont.

2 likes
1 like

Get ready or get wreckedddddd

216-2167633_buy-vaseline-petroleum-jelly-original-vaseline-petroleum-jelly (1)

Jullie denken teveel na. Ik heb gewoon Rabobank een mailtje gestuurd en gezegd dat ik het ging doen, in de lobby en dat ik bijna 20 rug in de hand zou krijgen die ik op mijn dooie gemak in de automaat zou duwen.

Toen kreeg ik een mailtje dat er wel een kantoortje beschikbaar was voor de overdracht. Je kan er ook een mailtje of een belletje aan wagen.

Man the fuck up en wees niet zo’n schuwe nerd. :joy:

11 likes

Ik zou het erg leuk vinden als blijkt dat het om een Seiko 5 gaat.

12 likes

Het is moeilijk je delivery en je timing te beoordelen als je het schrijft.

Als je nou de volgende keer even een videootje opneemt waarin je het voordraagt, dan hebben wij wat om te lachen.

Ik stel als props een flat-cap, set leren racing-handschoentjes en een herringbone tweed jas voor. En dan graag in een breed Londens accent.

Weer eens wat anders dan The Godfather.

Als jij, zoals hier voorgesteld is, je eigen bankkantoor belt of je een grote transactie kan maken en het geld direct kan afgeven, fine, dan heb je een koppeling aan die bank en een legitieme reden om daar te zijn.

Maar een willekeurige bank binnenstappen? Nee. Sorry. Dat blijf ik raar vinden.

Wat was dat voor raar figuur joh? Want ik vind het juist wat aanstootgevend om bedragen van boven de 50 Euro in de broekzak te moeten hebben.

Dat doet me aan die keer denken dat ik mijn in Israel opgebouwde pensioen uitkocht. Ik verhuisde terug naar Nederland en wilde geen holdings meer hebben in Israel. Het resultaat was dat ik 80.000 Shekels kreeg.

Dus ik geef die miep mijn BIC/SWIFT en Rekeningnummers in Nederland (het was voor IBAN-tijd), kijkt ze me over dat bureau blanco aan met zo’n “wat is dit dan” blik.

Ik zeg “om het geld over te maken”, waarop ze me uitlegt dat wij hier bij het pensioenfonds alleen cash zaken doen (ik poep je niet) om vervolgens 10 minuten te verdwijnen en met een zweterige rol shekels terug te komen.

Uitgeteld, in m’n palm gedrukt, en ik verliet het pand in een staat van shock.

Tuurlijk, het is leuk om op de hoek van de straat een koffie en een verse shoarma af te rekenen van een enorme dikke rol doekoe, maar het voelde niet goed.

5 likes

Dat komt goed uit, zo blijkt.

3 likes

Zoo roll’n wie in’t Oost’n.

2 likes

Heb ik niet gezegd. Was mijn wel degelijk mijn eigen bank :+1:

3 likes

Ahhhhh…

Excuses. Daar had ik overheen gelezen. Pardon.

2 likes

Als het een horloge betreft van meer dan 250 euro gaat de deal wat mij betreft niet door. Rot op, met je cash :stuck_out_tongue:

Schrijf maar lekker over.

3 likes

Als alles legit gebeurd is dit ok voor mij. Als het niet goed voelt zou het voor mij niet doorgaan hoor…

1 like

Ik verkocht een moutainbike voor 550 ballen op Marktplaats. Komt er een schattig ouder paar die fiets ophalen, dus ik sta met de telefoon in de aanslag om een Tikkie te sturen: Nee hoor jongeman… Stapel twintigjes en twee vijfjes in m’n klauwen. Pfffff… Een maand mee lopen leuren om het uit te geven, die meuk.

Eigenlijk haat ik contanten, nu ik er dieper over nadenk. Ook omdat ik geen bank heb die nog kantoren heeft.

4 likes

Je bent nog steeds welkom in Twente, waar we het wel hebben.

3 likes

Hee, wat vind jij van de Dinant Dijkhuisstraat 236?Als ik daar een carpoort, een stel zonnepanelen en een nieuwe keuken in knikker?

2 likes

259.000 voor een heel huis?

In mijn werk gebied heb je daar niet eens 60 vierkante meter voor laat staan een tuin :sweat_smile:

2 likes

Niet als ik ook iemand mag meenemen.

Steven is oud geworden…

1 like