Titanium is top op vakantie
Helaas, helaas wat een spijt. Destijds ingeruild voor een Rolex.
Mocht ik een prijsje winnen dan komt hij zeker weer terug!
Met deze zomerse temperaturen grijp ik steeds vaker naar mijn titanium horloges. Ze zijn licht, comfortabel en voelen zelfs op warme dagen prettig om de pols. Bovendien geeft titanium een mooie, ingetogen toolwatch-uitstraling die met de jaren alleen maar meer karakter krijgt.
Om de thread af te trappen een van mijn favorieten: de Tudor Pelagos op een Tropic. Voor mij de perfecte zomercombinatie.
Laat hieronder jouw titanium horloge(s) zien! Van Tudor en Rolex tot Omega, Grand Seiko, Citizen, Sinn of welk merk dan ook. Benieuwd wat jullie deze zomer dragen!
Ach is toch leuk !
Okey maar een andere vraag. Hoe kras gevoelig is Titanium. Ik ben daar totaal niet bekend mee.
Even in vergelijking met een “normale” kast.
Ik heb op mn Citizen Aqualand volgens mij wel een titanium gasp zitten en deze pakt toch wel wat sporen.
Sinds deze week in mijn bezit: Niet het type horloge dat je normaal in titanium ziet, maar wat mij betreft enorm geslaagd.
Draag al sinds november 1987 merendeels titanium horloges / sieraden.
Ik begon met een Dugena, mooi chique ( kwarts) horloge maar een beetje klein.
Vaak kom je bij Seiko, Citizen uit omdat die meer keus in titanium hebben en ook echt titanium zijn.
Nadeel was dat je ze online moest zoeken omdat ze niet zomaar in een winkelschap liggen, nu wel meer maar vaak nét een type anders