TK: Sugess Heritage S419 Chronograph (groen!)

Mijn Sugess S419 gaat het nest verlaten. De collectie mag weer wat kleiner, ik heb wat op het oog en ik wil kunnen toeslaan als de kans zich voordoet.

Aan dit horloge ligt het overigens niet: ‘it punches way above it’s height’ Zie bijvoorbeeld ook het de briljante review van @Brodie die op onnavolgbare een impressie schrijft over deze groene knappert.

De gelijkenis met dat andere merk - waarvan ik de naam niet mag noemen blijkbaar - is niet te ontkennen maar toch doet deze er zeker niet veel voor onder in de beleving, zeker niet als je de prijs/kwaliteit-ratio beschouwt.

Horloge is in topstaat, enkel wat gebruikelijke haarlijntjes door het bandenwisselen. Overigens is de stalen bracelet nog ongedragen en bevindt zich in de stickers. Het glaswerk vóór en achter is saffier en geeft aan de achterzijde een mooie doorkijk naar het schitterende Seagull-uurwerk waarvan je je afvraagt hoe ze het kunnen maken voor dat geld. De handopwinding maakt de vintage-beleving helemaal af.

Dus zoek je nog een frisse toevoeging voor de zomer, zoek niet verder!

De belangrijkste gegevens:

Merk en model: Sugess S419 Chronograph
Diameter: 37mm
Leeftijd: 2023
Datum in mijn bezit: mei 2023
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig, mogelijk ergens in de mail
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten: verzenden ingebrepen in de prijs, een (speciaal) biertje in geval van ophalen ook.
Conditie: beperkt gedragen, enkele haarlijntjes op de lugs maar lastig te fotograferen door de glans :sweat_smile: Overall zou ik zeggen 96/100%
Uurwerk: Seagull ST19 manual winding
Vraagprijs: €180 vast

Waardering van mij als (ver)koper vind je hier.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

12 likes

Upperdepup :arrow_upper_right:

Nou vooruit dan, € 175. Omdat het zulk mooi weer is :sunny:

2 likes

:rocket:

1 like

Wat een heerlijke dag! :sunny:

1 like

1 like

Leve de Koning!! :orange_heart::yemen::orange_heart:

Goedemorgen :rocket: