Topic van het jaar 2019

En dit zegt het forum zelf met een ander sorteercriterium:

Oftewel: Wat dragen we vandaag lijkt het ultieme topic voor iedereen te zijn, zo dagelijks. Een soort van Lingo na het middageten. :slight_smile: Of was het Sesamstraat?

Sja. M’n eigen NA’s natuurlijk. Omdat ik narcistisch ben? Nee, eerder omdat ik bij het dragen van die horloges soms aan die discussies moet denken.

2 likes

Gewoon doen. Het is leuk voor jezelf om te doen en bij te houden en door de input van andere leden maak he soms keuzes die je normaal niet zou maken.
Dat maakt het voor mij leuk.

2 likes

Thanks voor het nomineren. Ik zou graag op mezelf stemmen maar gun Rik de “overwinning”. Hopelijk helpt hem dat een klein beetje :muscle:t3:

2 likes

Op de laatste dag van het jaar druppelen er nog wat stemmen binnen. Wat was het topic van het jaar 2019?

1 like

Spannendddddd :drum::drum::drum::drum::drum:

1 like

De stemming is gesloten, maar het was al vrij snel duidelijk! Het topic Onze Rik aka GMTplus1 gaat met forse stappen vooruit! 👌 is gewaardeerd als favoriet topic van 2019. En terecht, hier blijkt het forum groots in te zijn. Het kan er op het forum best scherp aan toe gaan, maar als het er om gaat, dan zijn we er voor elkaar en leven we met elkaar mee. Top!

Nog een kleine eervolle vermelding voor het topic Van Vostok naar Rolex wat ook goed gewaardeerd is als topic. Origineel en het blijft leuk om te volgen. Ik ben benieuwd wanneer je Rolex in zicht komt!

Op deze plek wil ik jullie alvast een prettige jaarwisseling wensen en hopelijk staat het forum in 2020 weer vol mooie, vernieuwende, lachwekkende, emotionele en opbouwende topics!

7 likes

Terechte “winnaar”. Nog mooier was het als het topic helemaal niet nodig was geweest maar het geeft inderdaad mooi aan dat we elkaar op dat soort momenten steunen. Hopelijk heeft Rik er veel steun aan gehad en knapt ie dit jaar goed op.
Voor nu de beste wensen voor iedereen en op naar een nieuw horlogejaar :tada:

3 likes