Topic van het jaar 2019

Het jaar 2019 is weer voorbij gevlogen en we kunnen weer terugblikken op een hoop mooie, originele, emotionele en hilarische topics.

Als ik het Top-overzicht van het afgelopen jaar bekijk, dan staat het Wat dragen we vandaag deel XII op eenzame hoogte met 69,4k views. Als ik dus afga op de hoeveelheid views dan vallen de ‘wat dragen we vandaag deel…’ in de categorie ‘topic van het jaar’. Toch zijn het juist de wat kleinere, originele topics die voor mij het horlogeforum zo interessant maakt en waar ik het meeste plezier aan beleef.

Om maar twee suggesties te doen:

Welk topic gestart in 2019 is jullie het meest bijgebleven? Kortom, Wat is voor jullie het topic van het jaar 2019? Voorwaarde moet dus zijn dat het topic in 2019 van start is gegaan.

Lijkt mij leuk om hier uiteindelijk een poll van te maken, dus kom maar door met jullie nominaties en een kleine toelichting.

6 likes

Dat geweldige topic van @RLC. Is me met name bijgebleven door de poll!

Zonder gekheid het topic van @GMTplus1 en dat die weer langzaam aan het herstellen is! :+1:

25 likes

Leuk topic, de bovengenoemden zijn aan mij voorbij gegaan, heb iig weer wat leesvoer erbij!:+1:
Heb mij iig kostelijk vermaakt met dit topic :slightly_smiling_face:

5 likes

Leuk idee om hier een poll van te maken. Feit is dat er zeker een heleboel leuke topics zijn gemaakt. De Rolex met waterschade en andere reparatie of mod verslagen scoren bij mij ook hoog.
Tof dat je mijn topic leuk vind en volgt! Ik ben zelf ook benieuwd waar het gaat eindigen :blush:

2 likes

Leuk topic dit!

Ja het topic betreffende @GMTplus1 met stip, echt heftig .

Verder ben ik gek op NA topics waar een beetje moeite voor gedaan is qua verhaal en foto.
Heerlijk om te lezen hoe blij we kunnen worden van een mooi horloge.
Ga er niet specifiek eentje benoemen, hou het algemeen.

Mijn eigen topic over de Oris foto competitie en het tot vervelend toe spammen en gallen door heel het forum heen vond ik zelf ook zeer speciaal.
Uiteindelijk een zeer geslaagde actie en echt heel tolerant geaccepteerd door jullie allemaal inc de mode.
Daarvoor nog steeds dank.

Ik ben voorstander van dat een topic wel nut moet hebben voor de TS maar daarbij hoort grappen en grollen en lekker ontsporen ook . Zolang de TS maar wel zijn doel bereikt.
Ik geniet van al het gedoe, van de grappen, van de bitch fights om werkelijk helemaal niks.
Vooral zo doorgaan heren.

Ow ja, het topic over de uitspraken van je wederhelft.
Serieus dat topic lees ik vol verwondering door.
Daarnaast ook met een grote lach om alle opmerkingen die het gevolg zijn van een post.

Het uitdagen tot steeds mooiere fotos vind ik ook een dikke plus.
Ben gek op plaatjes.

6 likes

Mooie nominaties :wink: Inderdaad leuk om topics terug te lezen die ik nog niet eerder gezien had. Ik zal vanavond een poll maken :+1:

Sommige van de later verwijderde topics waren achteraf gezien ook wel “epic”… :smile:

4 likes

Ik ben het met @Bidle en @anon53002072EV eens. Het topic over @GMTplus1 is voor mij het topic van het jaar. Zowel omdat dat hier op het forum even liet zien wat er ook alweer écht belangrijk is, als vanwege de reacties van alle forumleden.

9 likes

Ik moest meteen hier aan denken.

Nothing more Nothing less

13 likes

Dit is voor mij de winnaar. Wat heb ik mij hierom bescheurd zeg.

3 likes

Ik had al mijn eigen NA-topics al klaar staan voor een nominatie :sunglasses: maar ik sluit me 100% aan bij bovenstaande.

Waar een groot forum groot in kan zijn! Klasse.

5 likes

Dat @jurk zijn wekelijks me strip nog niet genoemd is. Ik vind veel anderen die jullie genoemd hebben ook geweldig, met name @GMTplus1 zijn herstel en @GiveMeYourDough die zijn flipperitis schaamteloos ten toon stelt (prachtig hoe hij zijn zoektocht doet). @jurk moet echter natuurlijk genoemd worden vanwege de strip omdat dat de motor is van zijn inzamelingsactie met avatar’s en omdat het veel van ons elke woensdag weer een leuke en soms heel relativerende kijk op het forum met zijn interacties gaf.

8 likes

Dank!

Het topic waar het allemaal mee begon is ook al genoemd:

Bij dit topic is het tekenen begonnen. :sunglasses::dancer:

De verkiezing van het mooiste horloge topic van @Sjoerd_K en @tijdig was ook heel cool en zat serieus veel tijd in. :+1:

4 likes

Deze!

2 likes

Zelf noem ik het de zoektocht naar perfectie :hugs:

ok ok je hebt gelijk, het is flipperitus

Leuk om te lezen dat je het volgt en leuk vindt om te lezen.

2 likes

Deze was ook wel leuk! :laughing:

1 like

Bij deze de poll van de eerdergenoemde topics. Er zitten inderdaad een paar juweeltjes tussen, dus stemmen maar!

(ik kan helaas mijn beginpost niet aanpassen, dus vandaar dat de poll nu hier staat)

2 likes

Een van mijn eerste topics :slight_smile:
Dank voor de nominatie :slight_smile:

2 likes

Ik wilde eigenlijk ongeveer hetzelfde doen, maar om nou daar nog zo’n topic voor te openen. En natuurlijk is het leuk om te volgen, altijd leuk om te kijken en ook een beetje van te leren. Ik ben benieuwd wanneer je de €5k horloges gaat aantikken.

2 likes

Dit zegt het forum zelf:

1 like