Het jaar 2019 is weer voorbij gevlogen en we kunnen weer terugblikken op een hoop mooie, originele, emotionele en hilarische topics.
Als ik het Top-overzicht van het afgelopen jaar bekijk, dan staat het Wat dragen we vandaag deel XII op eenzame hoogte met 69,4k views. Als ik dus afga op de hoeveelheid views dan vallen de ‘wat dragen we vandaag deel…’ in de categorie ‘topic van het jaar’. Toch zijn het juist de wat kleinere, originele topics die voor mij het horlogeforum zo interessant maakt en waar ik het meeste plezier aan beleef.
Om maar twee suggesties te doen:
- Van Vostok naar Rolex van @GiveMeYourDough is voor mij een origineel, verrassend topic uit 2019 waarvan ik heel benieuwd ben hoe dit zich gaat ontwikkelen.
- VOOR/NA: Rolex Datejust 1600 met waterschade van @koen; een prachtig verslag wat prachtig in beeld is gebracht. Toppunt van vakmanschap.
Welk topic gestart in 2019 is jullie het meest bijgebleven? Kortom, Wat is voor jullie het topic van het jaar 2019? Voorwaarde moet dus zijn dat het topic in 2019 van start is gegaan.
Lijkt mij leuk om hier uiteindelijk een poll van te maken, dus kom maar door met jullie nominaties en een kleine toelichting.