Inderdaad een eervolle vermelding voor de topics van @Fate_Amenable_To_Change
Mijn topic van het jaar was GEZOCHT.
Mijn zoons en schoonzoon waren blij met de cadeaus gisteren.
Ik vind de verschillende NA’s met een bijzonder achterliggend verhaal altijd leuk om te lezen. Dat laat zien dat een horloge veel meer dan alleen een gebruiksvoorwerp voor veel mensen is.
Verder kan ik zeker de topics van @BulangAndSons waarderen. Ik vond de quizzen ook leuk.
Ik hou van topics die écht iets toevoegen, topics die de zin van ons bestaan weergeven…het frikandel speciaal topic van @cdg is daar een mooi voorbeeld van
Dat er mensen zijn die dat smerige bruine goedje genaamd curry over hun frikandel speciaal gooien zeg …
Dat zou kunnen kloppen.
Geeft al aan dat dit vreemd is. Een topic is immers meer dan het eerste bericht.
Ik sluit me aan bij @HouwelD.
Verhalen van nieuwkomers en zoektochten en dromen van persoonlijk aansprekende horloges maken veel topics leuk en boeiend om te lezen.
De quizzen van @BulangAndSons waren zeker moeilijk, leuk en leerzaam. Ze wijdden ook een schitterend topic aan mijn grail watch, dus die vermeld ik ook graag:
Dank voor de nominatie
En persoonlijk uiteraard weer het topic van @Jurk
ik ga niet linken, dat kan slecht aflopen
Verder veel mogen lezen over nieuwe aanwinsten en achtergronden, zoals door @BulangAndSons
Wat grappig dat mijn tripje naar Monaco zoveel bekeken is.
Graag gedaan, ketchup wappie.
Alles van Rene/Renatus/Rex, dat zijn toch waardevolle toevoegingen voor dit forum?
Maar toch ga ik voor de kalender actie van @Jurk
Pfoe, in de categorie saamhorigheid en naastenliefde, het topic van @Jurk en @Schoen; Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender
In de categorie huisvlijt, zijn de topic’s van @Climholland echt mijn favoriet. In deze nomineer ik deze Serviceverslag; Climholland over korte staven en harde trilfuncties
In de categorie culinair, Frikandel speciaal Curry of Ketchup? van @cdg. Curry FTW!
Verder ben ik te weinig aanwezig geweest dit jaar om wat anderen te nomineren.
Ik stem voor het frikandeltopic van @cdg
2e plaats @Jurk en @Schoen
3e plaats @BulangAndSons voor de informatieve Rolex topics
Dank 🫶🏻
Helemaal mee eens
Sluit ik me bij aan. M’n ogen struikelen iedere keer weer bij het lezen van z’n nickname maar voor de rest erg leuk leesvoer. Moet ie wat mee doen
Ook @brick zijn inspanning voor het horloge van 2022 niet vergeten. Maar de stukken die @BulangAndSons schreef deden het voor mij ook.
@Zulu en @Fate_Amenable_To_Change zijn vaste waarden in de NA topics die ik altijd graag lees
Laat ik het opsplitsen in diverse categorieën:
- als het gaat om het beoogde doel: het kalender-topic.
- als het gaat om het enthousiasme erover van de community: het kalender-topic.
- Als het gaat om het behaalde resultaat: het kalender-topic.
Is netjes verdeeld toch zo?
🫣
Mijn topic van dit jaar vond ik de MoonSwatch hype.