Priembollekevet ge kunt er niet meer over
dat kon altijd al…
Maar levert ook veel commentaar op.
Lekkerrrrrrr toch
Dat zeg ik. Schoonheid is niet uit te drukken in geld. Dus geld kan nooit een argument zijn om
schoonheid te duiden. Dus die eichi kan heel duur zijn maar wil niet zeggen dat die daarom per definitie mooi is.
Dat een MOR meer kan vragen en ontvangen is oa afhankelijk van marktwerking en marketing.
Dat heeft niks met schoonheid of de manier waarop het geproduceerd is te maken.
Oh vind ik dat? Denk dat je je vergist. Jammer dat sommige merken vanwege hun prijs niet geliefd zijn. Over en weer vice versa. Hoog naar laag en andersom.
Jij houdt niet van dure tudors en ik niet van een dure eichi. Die los van het vakmanschap bezopen duur en saai is. Vooral saai. Ja. Meer saai dan duur. (Edit, jammer dat die dan ook nog 39mm in diameter is).
Koop jij die eichi dan koop ik weer een rolex 6263.
Ieder zijn heug en meug. En kunnen we weer bier drinken en genieten op het terras.
Foto van een merkengeile Breitling
Te klein.
Op mesh mooi om de fake vintage vibe compleet te maken.
Verder verwijs ik naar
Ik wil m want mooi en goed gehyped👌🏾
Mooie aanvulling op de Black Bay modellen!
De rode triangle marker op de bezel had ik ook wel gaaf gevonden.
Maar kleiner en een tikkie cleaner past eigenlijk wel bij de maatvoering.
Ik heb naar aanleiding van deze video een theorie waarom ik Japanse kunst en cultuur zo op prijs stel, de hoeveelheid tekst die ik tot me neem en uit kan poepen en de wrevel die het in dit land op schijnt te roepen.
Het verandert niks aan de observatie dat vitten op de vorm voor mensen is die inhoudsloos lijken te blijven, maar het is een interessante.
Hoe is dat on-topic voor de Tudor van de TS? Ik lust 'm wel, maar kan niet naar een horloge kijken in portret mode, de hele horlogemarkt hangt altijd aan dat plaatje, zodat het onderdeel van een landschap wordt.
Dat is dus geen calvinisme, @brick, maar een wat object-overschrijdende denkwijze. Mijn tip blijft deze, voor wie een klein duikertje wil met een excellente band en een totaal eigen smoel:
wat vinden we ervan
Zeker een heel mooi plaatje van 'm.
Ik ook.
Des goûts et des couleurs, on ne discute pas.
Mooi? OK
Niet mooi? Ook OK.
Ik wil hem wel eens passen.
Mooie Omega, maar hij lijkt te warm gewassen.
Vandaag gepast, geweldig horloge! Helaas niet beschikbaar want anders had ik hem meegenomen. Misschien beter ook. Proporties zijn perfect, alles is super in balans. Smallere wijzers kloppen ook beter dan die van de BB58. Het enige kleine minpuntje vind ik de sundust dial, glossy was nog net ietsje toffer geweest. Maar nog steeds mooi.
Op de pols super. Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat hij met mijn blote bovenlijf in een zwembroek toch te klein zal tonen. Had ik ook last van met de yacht-master Oysterflex. Maar met overhemd en opgestroopte mouwen staat hij perfect.
Zo te lezen supergaaf dus. Waar heb je hem kunnen passen?
Iemand een whistshot?
nee, dank je