Tudor Only deel VII

Continuing the discussion from Tudor Only deel VI.

Previous discussions:

1 like

En we zitten alweer in deel 5 :partying_face:

Bump

Meteen een foto er ingooien :blush:

32 likes

Leuk nieuw deel! Hopelijk worden er snel meer Pelagos 39 uitgeleverd :grinning:

2 likes

45 likes

Mooie vergelijking zo!

1 like

heel mooi bernd maar komt toch heel veel overeen met de sub
sta ook op de lijst voor een,ben benieuwd hoelang dat gaat duren

2 likes

6 dagen geleden plaatste ik dit berichtje. Ik zit echt al sinds juli 2020 naar de blauwe BB58 te kijken, maar op een of andere manier wilde ik het geld er niet voor uit geven. Waarom? Geen idee… wellicht vond ik mezelf dat niet waardig :joy:

Maar gedurende de twee jaar werd de jeuk toch steeds groter! Inmiddels had ik een kleine collectie opgebouwd, waarvan ik er maar twee echt vaak draag.

Een dag nadat ik deze post had geplaatst was @Pasd die me wel even die push wilde geven :joy:
Als een dolle heb ik de horloges verkocht en vandaag heb ik een bakkie gedaan met Pasd (nog bedankt voor de koffie trouwens… vergeten te zeggen :see_no_evil:) Het was een lange rit, maar zeker de moeite waard! Jammer dat de spits op komst was, want ik had best nog verder willen kletsen over… hoe kan het ook anders… horloges :grin:

Anyway! We hadden horloges geruild en de verdere rekening was betaald, dus de lange reis naar huis kon beginnen… maar ditmaal met een nieuwe metgezel!

Morgen maar een NA schrijven en wat foto’s maken!

58 likes

Leuk verhaal, geniet van de mooie aanwinst!

28 likes

Tof. Dat is een mooi resultaat!

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan hoor!!
Geniet er met vole teugen van.:watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dank! Dat gaat zeker lukken!

Jaaa! Als een klein kind die zijn/haar cadeautjes voor de verjaardag verwacht kon ik niet slapen vannacht. Dus heerlijk slapen zo :grin:

1 like

Top horloge! Ik heb een leuke set horloges maar deze is echt het meest gedragen sinds ik het een kleine twee jaar geleden heb gekocht. Onder de radar, werkt op enorm veel bandjes en uiteraard de prima stalen band, dun, licht, … proficiat, ik hoop dat je er even veel plezier aan beleeft als ik!

1 like

Echt 100% de Tudor, deze Tudor is voor mij wat de Sub al jaren niet meer is.

3 likes

Vind hem heel mooi ,gefeliciteerd en geniet ervan :wink:

1 like

Gr, Vigorelli

28 likes

Net mijn nieuwe aanwinst uitgepakt. Wat een beauty!

48 likes

Heel gaaf! Gefeliciteerd en geniet er van!

Prachtige plaat. De 36mm zo te zien? Hopelijk blijft de bezel lange tijd zo strak als die nu is. Geniet van je NA!

1 like