Eeeeh, ik heb al tijden geen iwc meer zoals je had kunnen weten, en je zou me toch blokkeren Fate ? Lief dat je er weer bij bent !
Verder TLDR, alleen even gescand, want nu je klant bent geworden van het door jou zo verafschuwde Swatch consortium, met notabene een horloge met doorzonvenster in het midden van de plaat, en in een homeopatisch verdund Art Deco jasje, is je Street Cred nog harder gedaald dan je iQ
.
Dat is blijkbaar het “aanpasbare” in je Avatar maar het is volgens mij gewoon gebrek aan ruggengraat.
Daarbij is de Hisui een kleuterkliederontwerp met 4 verschillende wijzerstijlen, ringen, en zowel opgelegde als geprinte plaatsecties, waarnaast de A-13A een serene oase van consistent ontwerp is. Japans bijna. En nog afleesbaar ook !
En zelfs Arnold&Son waarop jij kritiek had bestaat al ruim 30 jaar en ook nog eens met superieure uurwerken, is echter dan Kurono.
Ook humor dat je juist die A-13a als jij-bak kiest want dat is nou net de Asaoka van de vlieger horloges als je zijn klanten lijst ziet, van helikopter squadron`s to U2 vliegers en zelfs gekozen voor de nieuwste B-21 Raider. De kenners zeg maar, zowat de halve USAF koopt er een, de maker van het horloge is zelf vlieger dus dubbele creds, en hij hoefde er niet eens een rare naam voor te bedenken 
Plak je open zenuw maar weer dicht en koop wat je leuk vindt, zal mij nie boeie verder. Maar als je zoals jij doet, anderen, merken en conglomeraten de maat neemt vanaf je imaginaire morele horlogehoogland, moet je zo`n schrobbering maar accepteren.
Enfin, hou het kort voortaan, zonde van je nachtrust om zo`n lap tekst bij elkaar te plakken. Tjuus