Het zijn er 17 geworden ipv 19; maar ik vermoed dat dit op de eind-uitslag geen impact zal hebben.
Er waren veel mooie inzendingen; ook wat spuuglelijke inzendingen, maar beiden moeten kunnen.
Genoeg geleuterd; de komende week mogen jullie stemmen wat het mooiste goud is.
Hè jammer, mijn inzending de TAG Heuer Carrera Glassbox yellow gold, lijkt net een paar stemmen tekort te komen? Nou ja, nu logischerwijs op de Heuer reissue gestemd.
De gouden glasbox knalt écht van de pols af. Je moet er misschien van houden. Maar geldt natuurlijk voor veel gouwe klokkies.
Deze Heuer is een stuk meer ingetogen en zeker ook gaaf!
Dank voor het zorgvuldige tellen, puzzelen, passen, meten, controleren, selecteren en publiceren van deze lijst. Zitten een paar serieuze beauties bij. Keuze gemaakt daar waar m’n mondhoeken als vanzelf omhoog krulden.
Tja. Uit armoede Patek Calatrava gestemd. Die is te groot. Bij de Laurent Ferrier is de kleine seconde te klein, ik merk dat pie pan niet mijn ding is.
Eervolle vermelding voor de Lange met KS, de JLC Moonphase, en de Grand Seiko. De rest is kermis voor me.
Het zou voor mij met voorsprong de laatste zijn tussen de kandidaten hierboven. Brrrr, Maar ja, smaken. Ik vind mijn Tavannes ook mooier dan 50% van de lijst.
Wat fantastisch om te zien hoe de twee JLC’s in deze lijst zich tonen aan de hand van de getoonde foto’s. Spreken mij in deze line up meer aan dan VC, PP en ALS